PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co mam teraz zrobic...

  • 1. Data: 2003-05-23 12:37:43
    Temat: Co mam teraz zrobic...
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam,

    Jestem w malej kropce...
    Po stazu 3 miesiecznym, zostalam zatrudniona na tym samym stanowisku na 3
    nastepne miesiace (stala praca na czas okreslony). De facto wypelniam wszystkie
    obowiazki jak najlepiej umiem, ale szef obnizyl mi pensje. Najpierw powiedzial
    ze chce o sume X (de facto 1/3 mojej poprzedniej pensji), ale zaznaczyl ze
    mozemy sie targowac. Poczulam sie dziwnie i oszukana - powiedzialam mu o tym.
    Wtedy podjal dectyzje ze obnizy mi o mniej niz chcial i stanelo na sumie tym ze
    dostaje pensje o 200 zl nizsza.

    Przebolalam to , ale teraz powastal nastepny problem. Na spotkaniach
    organizacyjnych dyrektor raczy mnie obrazac przy wszystkich, uzywajac
    niecenzuralnych okreslen. Nie wiem skad to sie wzielo .

    Czy mozecie mi poradzic co mam zrobic ?

    Pozdrawiam,
    jmk

  • 2. Data: 2003-05-23 12:46:16
    Temat: Re: Co mam teraz zrobic...
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > Przebolalam to , ale teraz powastal nastepny problem. Na spotkaniach
    > organizacyjnych dyrektor raczy mnie obrazac przy wszystkich, uzywajac
    > niecenzuralnych okreslen. Nie wiem skad to sie wzielo .

    Powiedz mu na nastepnym zebraniu, ze to nie ladnie tak mowic i zeby
    przestal!!!:_))

  • 3. Data: 2003-05-23 13:00:52
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mu na nastepnym zebraniu, ze to nie ladnie tak mowic i zeby
    > przestal!!!:_))

    A jak pozostałe osoby będące na tym zebraniu reagują na to, że w ich
    obecności cie obraża?

  • 4. Data: 2003-05-23 13:03:43
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    > niecenzuralnych okreslen. Nie wiem skad to sie wzielo .

    Zapytaj się go na boku czemu tak jest, tylko
    tak dowiesz się prawdy.

    Pozdrawiam i powodzenia w nowej pracy.

  • 5. Data: 2003-05-23 14:16:19
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    > organizacyjnych dyrektor raczy mnie obrazac przy wszystkich, uzywajac
    > niecenzuralnych okreslen. Nie wiem skad to sie wzielo .

    Ja bym po takim niecenzuralnym wystąpieniu, przy wszystkich zapytała go
    bardzo grzecznie, dlaczego tak mówi i czy mógłby przestać mnie obrażać.
    Pomijam fakt, że poczyniłabym kroki w celu zmiany pracy, bo po pierwsze może
    się okazać, że następnej umowy dyrektor nie będzie chciał podpisać, a po
    drugie jeżeli by chciał umowę przedłużyć z satysfakcją powiedziałabym mu, że
    gdyby się inaczej zachowywał, to może, ale w takim wypadku to nie.
    Kasia

  • 6. Data: 2003-05-24 19:29:18
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > organizacyjnych dyrektor raczy mnie obrazac przy wszystkich, uzywajac
    > niecenzuralnych okreslen. Nie wiem skad to sie wzielo .

    Być asertywnym.
    Zapytać go przy wszytkich dlaczego tak robi.
    Albo się odwali i da ci spokój,
    albo cię zwolni, co i tak zrobi tylko nie będzie już musiał szukać
    pretekstów.

    Najlepiej krótko:
    "Panie dyrektorze, czy obrażanie mnie przy innych pracownikach sprawia panu
    przyjemność?"