PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co odpowiedziec na takie wymagania??

  • 1. Data: 2005-07-03 17:00:28
    Temat: Co odpowiedziec na takie wymagania??
    Od: "qwertek" <q...@b...pl>

    Co byscie napisali w LM, jezeli w wymaganiach oferty sa takie rzeczy jak:

    -umiejetnosc pracy w zespole

    -dobra organizacja pracy

    chodzi o prace z branzy informatycznej. Co mozna napisac aby potwierdzic, ze
    spelnia sie takie wymagania??

    qwertek

  • 2. Data: 2005-07-03 17:21:13
    Temat: Re: Co odpowiedziec na takie wymagania??
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > -umiejetnosc pracy w zespole
    > -dobra organizacja pracy

    dotychczasowa moja kariera pokazuje że sprawdzam sie w pracy zespołowej,
    potrafię pracować pod presją czasu

  • 3. Data: 2005-07-03 18:05:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 3 Jul 2005 19:00:28 +0200, "qwertek"
    <q...@b...pl> zakodował:

    Generalnie zawsze szukaj konkretnych przykładów z praktyki (najlepiej
    prawdziwe - ale kto to sprawdzi ;)) Wszystko też zależy od tego, co
    miałbyś robić w nowej pracy - przykłady muszą pokazywać, że w pracy u
    nich występują podobne sytuacje i że sobie w nich poradzisz.

    >-umiejetnosc pracy w zespole

    Brałem udział w projekcie X gdzie zajmowałem się działka Y -
    korzystałem z wyników pracy A, B i C, zaś od wyników mojej pracy
    zależały wyniki E, F i G.

    >-dobra organizacja pracy

    Potrafiłem pogodzić udział w 3-50 projektach jednocześnie - wszystkie
    zostały ukończone na czas.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-07-03 18:12:47
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > -dobra organizacja pracy
    > chodzi o prace z branzy informatycznej. Co mozna napisac aby potwierdzic, ze
    > spelnia sie takie wymagania??

    Jesli chodzi o dobrą organizacje to wystarczy jak bedziesz spod
    znaku Panny ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-07-03 20:22:00
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli chodzi o dobrą organizacje to wystarczy jak bedziesz spod
    > znaku Panny ;)

    Ponoć najwięcej noblistów jest spod tego znaku :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 6. Data: 2005-07-04 01:25:22
    Od: "marlene" <m...@a...co.uk>

    "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> wrote in message

    > Jesli chodzi o dobrą organizacje to wystarczy jak bedziesz spod
    > znaku Panny ;)

    ROTFL :D

    marlene

  • 7. Data: 2005-07-04 10:38:32
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > chodzi o prace z branzy informatycznej. Co mozna napisac aby potwierdzic,
    ze
    > spelnia sie takie wymagania??

    Jak już wymyślisz to wpisuj to w każdy LM, bo takie wymagania to każdy ma.
    :-)

  • 8. Data: 2005-07-04 11:10:53
    Od: yezooz <u...@w...pl>

    Dnia Sun, 3 Jul 2005 22:22:00 +0200, Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Ponoć najwięcej noblistów jest spod tego znaku :-)))

    Serio ?
    No to mam szanse, no i jestem leworeczny...

  • 9. Data: 2005-07-04 11:12:10
    Od: kobez <b...@a...pl>

    panny sa cholernie uszczypliwe, wiec organizacja moze ok, ale
    umiejetnosc pracy w zespole to niekoniecznie - mozliwe spiecia...

  • 10. Data: 2005-07-04 12:53:06
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "yezooz" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Serio ?

    Tak twierdzi Leszek Szuman - a jemu w tej materii (jesli to w ogóle jest
    jakaś "materia" :-))) ) mozna wierzyć.

    > No to mam szanse, no i jestem leworeczny...

    No to na co czekasz? Pisz cos albo cos w tym rodzaju... :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński