PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co dalej???

  • 1. Data: 2002-12-30 09:15:32
    Temat: Co dalej???
    Od: e...@w...pl

    Mam pytanko!!! Obecnie przebywam na L-4 i jestem jednocześnie na wypowiedzeniu
    umowy o pracę (do końca stycznia). Teraz płaci mi jeszcze firma ale co dalej,
    jeśli nadal będę miała L-4, kto będzie mi płacił, czy w ogóle będę dostawała
    jakieś pieniądze i czy muszę załatwiać jakieś formalności z tym związane. A i
    jeszcze jedno, jak to jest z kontrolowaniem, osób będących na zwolnieniu
    lekarskim, przez ZUS. Moja choroba nie jest na tyle poważna bym nie mogła
    wychodzić z domu, a wiem że mogę zostać skontrolowana przez ZUS i co wtedy? Mam
    małe dziecko i czasem muszę wyjść z nim na spacer lub iść po coś do sklepu.
    Pozdrawiam wszystkich i proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2002-12-30 18:22:45
    Temat: Re: Co dalej???
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wtedy? Mam
    > małe dziecko i czasem muszę wyjść z nim na spacer lub iść po coś do

    Na tym L4 możesz byc do pół roku. Pieniądze będzie Ci płacił ZUS za
    pośrednictwem Zakładu pracy lub bezpośrednio.
    W przypadku kontroli (jeżeli masz napisane że MASZ LEŻEĆ) musisz liczyc sie
    z odebraniem zasiłku chorobowego oraz dużymi problemami które bedzie miał
    lekarz ten co Ci dał to L4.

    Wiesiek