PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mogę zarobić w biurze rach. +wypłata netto dla KRUS-owca?

  • 1. Data: 2002-12-29 23:27:24
    Temat: Ile mogę zarobić w biurze rach. +wypłata netto dla KRUS-owca?
    Od: "Stefek Burczymucha" <j...@w...pl>

    Witam;
    mam 2 pytania:
    1. Ile mogę zarobić pracując w biurze rachunkowym, nie mając wykszt.
    ekonomicznego, z umiejętn: KPIR, ryczałt,karta pod., ZUS; Programy: Płatnik,
    Subiekt, Symfonia, CDN Optima(w razie potrzeby mógłbym nauczyć się obsł.
    każdego softu)?(chodzi mi o zarobek netto);
    2. Czy jeżeli KRUS płacę sam za siebie, to czy mogę liczyć na wyższe
    wynagrodzenie netto?
    3.Jakie mam szanse na zatrudnienie w biurze rach.?

    Pozd, JP2.

  • 2. Data: 2002-12-30 18:09:36
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > Subiekt, Symfonia, CDN Optima(w razie potrzeby mógłbym nauczyć się obsł.
    > każdego softu)?(chodzi mi o zarobek netto);

    Zależy co konkretnie będziesz robić. Zależy jakich klientów obsługuje biuro.
    Zależy gdzie. Zależy ...

    > 2. Czy jeżeli KRUS płacę sam za siebie, to czy mogę liczyć na wyższe
    > wynagrodzenie netto?

    A co ma jedno do drugiego?

    > 3.Jakie mam szanse na zatrudnienie w biurze rach.?

    Niewielkie, biorąc pod uwagę problemy z liczeniem (3 pytania, to nie 2
    pytania :-))

    --
    Pozdrawiam