PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe ogloszenie na praca oferowana

  • 1. Data: 2002-02-06 18:48:00
    Temat: Ciekawe ogloszenie na praca oferowana
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Jest sobie ogloszenie:

    > Szukam administratora, który sporadycznie zajmie się działajacym serwerem
    > Praca całkowicie dodatkowa, potrzebuję kogos kto:
    > - jest szybki w tym co robi
    > - sprawnie wykonuje polecone zadania - bez naruszania terminów
    > - zna sie na rzeczy - serwer działa na linuxie, teraz wprowadzany jest
    nowy
    > system zarzadzania, w pełni zautomatyzowany
    > - jest wszechstronny w swojej pracy- rzadko lub wcale nie usłyszę "nie
    wiem"

    > - jest ewentualnie dostępny w sieci przez 7 dni w tygodniu, zwłaszcza w
    > godzinach 8 -22 , inna możliwość zupełnie nie wchodzi w grę,

    > Praca dodatkowa!!! Takie też wynagrodzenie.

    Moze wypowie sie ktos, kto spotkal sie z czyms podobnym juz wczesniej.
    Jakie kwoty moga wchodzic w gre gdy z jednej strony jest to "praca
    dodatkowa" a z drugiej
    wymagana jest dyspozycyjnosc 16 godz./ dobe przez 7 dni?

    P.S. Nie zamierzam tam startowac, pytam raczej z ciekawosci o skale tupetu.

  • 2. Data: 2002-02-06 20:53:29
    Temat: Re: Ciekawe ogloszenie na praca oferowana
    Od: e...@t...wsi.edu.pl (Daniel Roziecki)

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in <a3rtg7$dkb$1@news.tpi.pl>:

    >Jest sobie ogloszenie:
    [ciach]

> [...]
    >wymagana jest dyspozycyjnosc 16 godz./ dobe przez 7 dni?
    >
    >P.S. Nie zamierzam tam startowac, pytam raczej z ciekawosci o skale

    Coz... Odpowiedz jest prosta... Za wiedze, umiejetnosci i dyspozycyjnosc
    sie placi. Podpisuje sie umowe, na powiedzmy 20 godzin oplacanych ryczaltem
    miesiecznie (przeciez to jest praca dorywcza), za 500 PLN netto, do tego
    dolicza sie... niech pomysle, za ile chcialo by mi sie znowu tak meczyc
    (stare dobre czasy, co Limfo? :)) )... mowa oczywiscie o pelnej
    dyspozycyjnosci... no to tak... co najmniej 2500 PLN netto, a do tego za
    kazda godzine ponad ryczalt, 50 PLN netto...

    Oczywiscie znajdzie sie biedak, ktory bedzie to robil za 500 PLN. Ale to
    juz kwestia podejscia, bezrobocia itp...

    Pozdrawiam

    Daniel Roziecki (emssik)

  • 3. Data: 2002-02-06 22:20:02
    Od: "szafek" <s...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymagana jest dyspozycyjnosc 16 godz./ dobe przez 7 dni?
    >
    > P.S. Nie zamierzam tam startowac, pytam raczej z ciekawosci o skale

    Tez mnie zaciekawilo to ,ze praca niby dodatkowa a dyspozycyjnosc jak w
    pogotowiu na dyzurze!!!

    Co wiecej pojawilo sie nastepne (podbne) ogloszenie od tego samego
    czlowieka, tylko z innym adresem zwrotnym tym razem na wp.pl.

    Ciekaw jestem co ten czlowiek tak wlasciwie kombinuje ....

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2002-02-06 22:39:27
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "szafek" <s...@b...gnet.pl> wrote in message

> [...]
    > czlowieka, tylko z innym adresem zwrotnym tym razem na wp.pl.
    >
    > Ciekaw jestem co ten czlowiek tak wlasciwie kombinuje ....

    Jak to co kombinuje dostal robote i szuka jelenia zeby za niego robil ;))

  • 5. Data: 2002-02-06 22:45:52
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    szafek na pl.praca.dyskusje:
    > Tez mnie zaciekawilo to ,ze praca niby dodatkowa a dyspozycyjnosc jak w
    > pogotowiu na dyzurze!!!

    Wyobraża sobie że administrowanie serwerami to przyjazd kogoś gdy się
    spie... i postawienie w pięć minut z powrotem.

    Lub podobne idiotyzmy: adresowane pewnie w zamierzeniu do
    ,,administratorów'' uczelnianych i podobnych, gdzie przez palce patrzy
    się na czas pracy ale i marnie płaci.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/