PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe ogloszenie na praca oferowana › Re: Ciekawe ogloszenie na praca oferowana
    From: "szafek" <s...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawe ogloszenie na praca oferowana
    Date: Wed, 6 Feb 2002 23:20:02 +0100

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a3rtg7$dkb$1@news.tpi.pl...
    > Jest sobie ogloszenie:

    > nowy
    > wiem"

    > Moze wypowie sie ktos, kto spotkal sie z czyms podobnym juz wczesniej.
    > Jakie kwoty moga wchodzic w gre gdy z jednej strony jest to "praca
    > dodatkowa" a z drugiej
    > wymagana jest dyspozycyjnosc 16 godz./ dobe przez 7 dni?
    >
    > P.S. Nie zamierzam tam startowac, pytam raczej z ciekawosci o skale
    tupetu.

    Tez mnie zaciekawilo to ,ze praca niby dodatkowa a dyspozycyjnosc jak w
    pogotowiu na dyzurze!!!

    Co wiecej pojawilo sie nastepne (podbne) ogloszenie od tego samego
    czlowieka, tylko z innym adresem zwrotnym tym razem na wp.pl.

    Ciekaw jestem co ten czlowiek tak wlasciwie kombinuje ....

    Pozdrawiam
    Bartek