PracaGrupypl.praca.dyskusje › ”szukam pracy” - czy to ma sens? - prosba o opinie

  • 1. Data: 2002-02-06 16:25:02
    Temat: ”szukam pracy” - czy to ma sens? - prosba o opinie
    Od: <n...@p...onet.pl>

    Jestem ciekawa Waszej opinii na temat samodzielnego zamieszczania ofert
    pt: &#8221;szukam pracy&#8221; np. na grupie pl.praca.szukana. CZY TO PRZYNOSI
    SKUTEK?
    Macie pozytywne doswiadczenia z tym zwiazane?

    Przyznam, ze jestem nieco sceptycznie nastawiona do takiej formy poszukiwania
    pracy i zastanawiam sie czy ktos przeglada tego rodzaju ogloszenia. Czy
    moglibyscie podzielic sie swoja wiedza na temat ? Mysle o znalezieniu pracy
    typu: copywriter, redaktor, autor tekstow, content supplier albo tlumacz j.ang.

    Za wszelkie wskazowki bede bardzo wdzieczna!

    Pozdrawiam,
    Nikkkita

  • 2. Data: 2002-02-06 16:36:44
    Temat: Re: &#8221;szukam pracy&#8221; - czy to ma sens? - prosba o opinie
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    j.ang.

    > Za wszelkie wskazowki bede bardzo wdzieczna!

    JA w ten sposób znalazłem swoją pierwszą pracę. Ale szybko się skończyła...
    Mimo to uważam, że można w ten sposób dotrzeć do pracodawcy. Życzę powodzenia.

    Kuba

  • 3. Data: 2002-02-08 12:11:16
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    On 6/2/02 5:25 PM, in article 3...@n...onet.pl,
    "n...@p...onet.pl" <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > j.ang.
    >
    > Za wszelkie wskazowki bede bardzo wdzieczna!

    Jestem pracodawca i - gdy szukam pracownika - zanim zamieszcze ogloszenie
    przegladam oferty pracownikow (miedzy innymi na liscie dyskusyjnej). Jest
    to o tyle wygodne, ze moge osobie, ktora zglasza na liscie chec podjecia
    pracy podac zakres obowiazkow i proponowane warunki pracy i odpowiadaja
    tylko Ci, ktorym one odpowiadaja.

    Niestety jest bardzo niewielu pracownikow szukajacych pracy w ten sposob,
    wiec "wybor" zazwyczaj jest niewielki lub zaden.

    Nalezy jeszcze o jednej rzeczy pamietac - aktywne szukanie pracy daje
    jeszcze jedna zalete. Jako pracodawca mam podstawy przypuszczac, ze taka
    osoba jest bardziej zaradna.

    Pozdrawiam i zycze sukcesow ;-)
    Michal Mokosa

    PS. Konstruujac swoje ogloszenie napisz jak najwiecej o swoich
    kwalifikacjach i oczekiwaniach - np. kursy, szkolenia, doswiadczenie, rodzaj
    umowy (etat czy inny), w przypadku obslugi komputera preferowany system i
    aplikacje, itd. Ale wszystko to w skrocie, bez rozpisywania sie. Powinno
    pomoc.