PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża i zatrudnienie.

  • 51. Data: 2004-07-29 17:19:12
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <ceb9op$pj2$1@inews.gazeta.pl>, Katalizator wrote:
    > A ty w czym jestes lepszy nie placac podatkow ? korzystasz z dobra
    > publicznego (chodniki, oświetlenie uliczne, policja, PKP, komunikacja
    > miejska, i inne), narod się skalada na wspolne dobro, ty na tym pasożytujesz
    > jeszcze nazywasz innych zlodziejami . BRAWO, BRAWO

    Chyba nie do końca zrozumiałeś - patrz stopka. Podatki płacę i to z
    przyjemnością, widząc ich efekty. Dokładnie takie jak napisałeś:
    policja, komunikacja...
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 52. Data: 2004-07-29 18:01:07
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncgiccg.9gg.muflon@devil.hell.org...

    > Chyba nie do końca zrozumiałeś - patrz stopka. Podatki płacę i to z
    > przyjemnością, widząc ich efekty. Dokładnie takie jak napisałeś:
    > policja, komunikacja...

    moze i nie do konca, ale ja czytam tekst i wyciagam wnioski. W stopce mozna
    rozne rzeczy pisac...
    --
    PozdKa
    ** JESTEM TWOIM BOGIEM**

  • 53. Data: 2004-07-29 18:21:25
    Od: "magic" <t...@W...gazeta.pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    POMOC
    > jemu

    > A co zrobiles w tym kierunku?
    >
    > Nic??
    >
    > Umiesz tylko piane toczyc?
    >
    > Kania

    ciesze sie ze w twoim zyciu wszystko jest zaplanowane,i dopiete na ostatni
    guzik,bo skoro zakładacie ze ciaza jest z przypadku wiedzcie ze lepiej
    zastanawiac sie nad jakims rozwiazaniem i pomysłem nia nad usunieciem bo
    panstwo bezrobotnym matkom nie pomaga finansowo w trakcie ciazy.a pomoc
    społeczna daje zasiłek JEDNORAZOWY z tytułu urodzenia dziecka a potem sama
    sie martw i zebraj o cos co powinno waszym zdaniem im sie nalezec,szkoda ze
    mowi sie wam bardzo łatwo ale opieka tłumaczy sie brakiem funduszy. I CO W
    TEJ SYTUACJI MA ONA ZROBIC?Z CZEGO ZYC? pozatym pawel nietwierdzi ze napewno
    to zrobi on pyta czy jests tska mozliwosc! a wy wszyscy znawcy prawa i
    obyczajów wiedzcie ze codzien podajecie reke niejednemu kolesiowi ktory w
    tajemnicy wywala "was" "nas" " i pracujacych,wsciekacie sie wtedy gdy ktos
    to ujawni-choc nie twierdzi ze ta zrobi. pozdro dla wszystkich.

  • 54. Data: 2004-08-02 09:27:51
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia ANIA napisał/a:

    > Zboczyliśmy wszyscy trochę z tematu i nie było to potrzebne choćby ze
    > względu na Pawła i jego rodzinę bo nie tego potrzebował a my
    > doprowadziliśmy do tego że został oskarżony o oszustwa

    Gwoli ścisłości - nikt go o oszustwo nie oskarżył - on sam napisał, że chce
    go dokonać.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (26.07.2004)
    "Ale spłodziłem krzyżówki!"