PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża i zatrudnienie.

  • 41. Data: 2004-07-29 08:37:16
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > On prosi o pomoc w wyłudzeniu. Powinien za to trafić do więzienia,
    > a nie dostawać dobre rady.

    A co zrobiles w tym kierunku?

    Nic??

    Umiesz tylko piane toczyc?

    Kania

  • 42. Data: 2004-07-29 11:52:24
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <7...@n...onet.pl>, Kania wrote:
    > A co zrobiles w tym kierunku?
    > Nic??
    > Umiesz tylko piane toczyc?

    A co miał zrobić? Wyciągnąć z RIPE adres tej Neostrady (o, tak:
    http://www.ripe.net/perl/whois?searchtext=81.210.33.
    146) i napisać
    anonim do ZUSu?

    A w temacie: m.in. przez takie "chore na ciążę", "rencistów" itp.
    wszyscy którzy mają choć trochę oleju w głowie, mogliby płacić
    spore podatki, utrzymywać tych _naprawdę_ chorych itp. - uciekają z
    tego kraju gdzie pieprz rośnie. I dopóki ludzie nie przestaną myśleć
    "inni kradną więcej, to ja też mogę" to będzie tak jak jest, albo
    raczej gorzej.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 43. Data: 2004-07-29 12:03:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > tego kraju gdzie pieprz rośnie. I dopóki ludzie nie przestaną myśleć
    > "inni kradną więcej, to ja też mogę" to będzie tak jak jest, albo

    Optymizm to domena mlodosci :)
    Wierzysz w to co piszesz (ze ktos przestanie myslec tak a zacznie odwrotnie)
    ?? :))

    Rydzyk od kilku lat kreci 3 miliony ludzi, kupuje bryki po 2 mln PLN, itp
    itp. To jest miara polskiego populizmu (plus glosy na samoobrone i LPR).
    Dodaj to sobie wszystko i ci wyjdzie wynik, czy ktos przestanie myslec jak
    debil a zacznie jak czlowiek.

    Mamy taki kraj, na jaki zaslugujemy - i to jest fakt.

    Tomek

  • 44. Data: 2004-07-29 12:22:42
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 13:52:24 +0200, Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

    > A w temacie: m.in. przez takie "chore na ciążę",

    Przez takie "chore" cierpia tez prawdziwe pracujace "mamusie", poniewaz
    zus prowadzi nieoficjalnie "Akcje brzuszki" i utrudnia wyplate swiadczen
    wszystkim mamom z malym stazem pracy.
    Cwaniacy dadza sobie rade, a prawdziwi ubezpieczni maja problemy

    pzdr
    Krzysztof

  • 45. Data: 2004-07-29 13:37:41
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    Pawel wrote:

> [...]
    > obecnej nie jest zatrudniona, to czy istnieje metoda na otrzymanie
    > jakichś świadczeń? Chodzi mi po głowie fikcyjne zatrudnienie. Załóżmy
    > mam znajomego, który ma własną firmę, zatrudniamy ją u niego, ja opłacam
    > składki ZUS. Po jakimś czasie żona idzie na zwolnienie lekarskie. Moje
    > pytanie jest takie. Ile czasu trzebaby opłacać składki aby mogła iść na
    > zwolnienie lekarskie? Czy w czasie zwolnienia lekarskiego trzeba też
    > opłacać składki? Jak jest z urlopem macierzyńskim i wychowawczym (kto to
    > płaci i jak jest ze składkami)? Proszę o porady jak to porobić aby miało

    To ja mam moze inne pytanie... mam dzialalnosc gospodarcza, odprowadzam
    wszystkie skladki, itd. Jesli zaciaze (zarabiam dla siebie wiec w moim
    interesie jest jak najdluzej pracowac) to przsługuje mi pozniej jakies
    macierzynskie, urlop wychowawczy? Czy prosto z porodówki do firmy?

    Pozdrawia

  • 46. Data: 2004-07-29 13:42:41
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Pawel, a któżby!) wyklepał:

    > Więc "traktuj z glana" wszystko co wyłudza, a w pierwszej kolejności
    > ustrój który robi to na każdym kroku. Jeśli chcesz, to traktuj też w ten
    > sposób wszystkich którzy dostają za pracę więcej niż mają to na kwitku

    A co oni wyłudzają i od kogo? Na swoją szkodę tylko działają, bo
    mniejszy zasiłek i renta potem.

    > (większość pracowników małych firm). Dolicz to tego też np. osoby które
    > pracują na czarno. Oni też wyłudzają pieniądze.

    Od kogo? Nie wszyscy pracują na czarno tylko dlatego, że pobierają zasiłek!

    Policz wszystkie
    > pieniądze które oddajemy i policz te które są zmarnowane. Mam dość
    > płacenia za wszystko i nie otrzymywania nic.

    I naprawdę te parę groszy warte jest takiego zamieszania? To może się
    rozwiedźcie, ona samotna matka to coś dostanie, może cię wrobi w
    alimenty, a Ciebie oczywiście nie będzie na nie stać to ZUS dopłaci...

    I nie chodzi tu tylko o
    > składki na ubezpieczenie zdrowotne. Chodzi tu o wszystkie pieniądze,
    > które trafiają nie tam gdzie powinny.

    To może zostań posłem, będziesz miał szansę coś zmienić... o ile
    wcześniej nie zmienisz poglądów.

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 47. Data: 2004-07-29 15:23:58
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    chinol w news:ceap0l$p2f$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Wierzysz w to co piszesz (ze ktos przestanie myslec tak a zacznie
    > odwrotnie) ?? :))

    A moge ja odpowiedziec? ;-) Osobiscie uwazam, ze jesli taka postawa nie
    pomoze, to jednak sprawi, iz proces opadania na dno nie bedzie nabierac
    tempa. Mam swoj wlasny kodeks i staram sie postepowac zgodnie z nim bez
    wzgledu na to jak postepuja inni. Jesli jestem uczciwy to dlatego, ze ja
    tego chce. Nie dlatego, ze taka jest moda. Gdybym chcial zrobic jakis
    przekret to zrobilbym go dlatego, ze to lezy w mojej naturze. Tlumaczenie,
    ze robie tak jak wielu innych to dla mnie zwyczajne mydlenie oczu. Ot,
    zwykla wymowka kamuflujaca.

    Postawa "jak Kuba Bogu, tak Bog Kubie" moim zdaniem zawsze prowadzi do
    eskalacji. Wpada sie w spirale akcja-reakcja. Po jakims czasie nikt juz nie
    pamieta kto zaczal. Oczywiscie nikt nie poczuwa sie do winy, bo to na pewno
    nie byl on - on tylko sie "dostosowal".

    Czy Daniel to optymista? Byc moze. Jednak dobrze, ze sa ludzie, ktorzy tak
    wlasnie mysla. Inne podejscie na pewno nie poprawi sytuacji. No chyba, ze
    mowimy o pewnym samooczyszczeniu, ktore poprzedza jakies kompletne
    zalamanie, destrukcja, totalny upadek.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

    P.S. Wiem, ze to nie tyczy sie bezposrednio pracy. Przepraszam, ale lubie
    takie tematy i nie moglem sie powstrzymac. Ale juz milkne! ;-)

  • 48. Data: 2004-07-29 15:49:20
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <ceb4rs$ss3$1@news.onet.pl>, Greg wrote:
    > Czy Daniel to optymista? Byc moze.
    (..)

    Nie, nie jestem optymistą. Dlatego właśnie już nie płacę podatków ani
    składek ubezpieczeniowych w kraju w którym buduje się za nie pałace
    ZUSu, finansuje lewe renty i wypłaca zasiłki dla "chorych na ciążę" i
    usprawiedliwieniem jest "bo inni kradną więcej". Mi nie robi(ło)
    różnicy kto rozkrada _moje_ podatki, czy państwo, czy "sprytniejsi"
    obywatele.

    BTW. Przed wyborami do PE słyszałem ciekawą opinię: "niech już ta
    Samoobrona wygra, porządzi, rozp*** kraj na drobny mak w ciągu
    kilku lat - potem będzie rewolucja, starych złodziei się powywiesza i
    może w końcu będzie można to wszystko zrobić od nowa, porządnie".

    Daniel

  • 49. Data: 2004-07-29 16:20:27
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [CUT ALL]

    Smutne, to co piszesz, ale prawdziwe.

    Tomek

  • 50. Data: 2004-07-29 16:48:24
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncgi740.910.muflon@devil.hell.org...
> [...]
    > kilku lat - potem będzie rewolucja, starych złodziei się powywiesza i
    > może w końcu będzie można to wszystko zrobić od nowa, porządnie".

    poprzedni post:

    I dopóki ludzie nie przestaną myśleć
    "inni kradną więcej, to ja też mogę" to będzie tak jak jest, albo
    raczej gorzej.

    A ty w czym jestes lepszy nie placac podatkow ? korzystasz z dobra
    publicznego (chodniki, oświetlenie uliczne, policja, PKP, komunikacja
    miejska, i inne), narod się skalada na wspolne dobro, ty na tym pasożytujesz
    jeszcze nazywasz innych zlodziejami . BRAWO, BRAWO