PracaGrupypl.praca.dyskusje › Marketing internetowy !! ciekawa oferta :)

  • 1. Data: 2004-07-27 10:26:41
    Temat: Marketing internetowy !! ciekawa oferta :)
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    Hejka .. jeżeli czytasz tą wiadomość to zapewne szukasz łatwego sposobu
    zarabiania pieniędzy :)... Jeżeli masz stałe łącze i 20 - 30 minut dziennie
    wolnego czasu .. to ta oferta jest dla Ciebie ... Program ten operuje
    zerowym ryzykiem a można zarobić duuuże pieniążki..i wszystko jest legalne !
    Jeżeli inetresuje Cię ta praca to napisz do mnie maila pod adres
    r...@t...pl , a ja wszystko Ci wyjaśnie :)

  • 2. Data: 2004-07-27 10:38:19
    Temat: Re: Marketing internetowy !! ciekawa oferta :)
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    oki .. zobaczę
    pl...

  • 3. Data: 2004-07-27 10:43:02
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2004-07-27 11:10:25
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Robert wrote:

> [...]
    > zerowym ryzykiem a można zarobić duuuże pieniążki..i wszystko jest legalne !
    > Jeżeli inetresuje Cię ta praca to napisz do mnie maila pod adres

    mam lacze i mam troche wolnego czasu ... chetnie sobie dorobie ...
    odpisz na ten list ze szczegolami ...

    Andrzej Buse

  • 5. Data: 2004-07-27 11:13:00
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Robert wrote:
> [...]
    > zerowym ryzykiem a można zarobić duuuże pieniążki..i wszystko jest legalne !
    > Jeżeli inetresuje Cię ta praca to napisz do mnie maila pod adres

    napisz co i jak ... mam lacze i troche czasu ... chetnie sobie dorobie ...

    Andrzej Buse

  • 6. Data: 2004-07-28 19:10:44
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

> [...]
    > zerowym ryzykiem a można zarobić duuuże pieniążki..i wszystko jest legalne !
    > Jeżeli inetresuje Cię ta praca to napisz do mnie maila pod adres

    Tobie tez śni się czasami Lepper?:)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |