PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża i zatrudnienie.

  • 21. Data: 2004-07-28 11:21:16
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Ponieważ? Jakieś argumenty poza osobistymi wycieczkami w wykonaniu jak
    > powyżej?

    A to jaci odpowiem na to pytanie.
    Czepiles sie goscia w poprzednim poscie (Pawla) nie zwracajac uwagi na to ze
    ten oto Pawel ma racje. Faktem jest, ze w tym kraju (oraz w zusie) wiekszosc
    kasy wplacanej przez ludzi (podatki, ubezpieczenia) gdzies znika. Gdzie
    znika ? Ano ktos to poprostu kradnie. Jaka jest reakcja zwyklego czlowieka ?
    Reakcja jest prosta:
    1. sam tego nie naprawie;
    2. nie widze szans ze zrobi to ktos inny (poziom populizmu w polsce jest
    straszny, a to najlepszy dowod na to, ze nikt tego nie naprawi);
    Wiec jakie z tego wnioski ?
    1. Dbam o siebie;
    2. Dbam o swoja rodzine;
    3. Nie kradne sam bo mi sumienie nie pozwala;
    4. Reszte mam w dupie;

    Czy to takie trudnie do zrozumienia ?

    Faktem jest rowniez, ze ton twoich wypowiedzi jest szczegolnie bezczelny.
    Przypominasz mi troche egzaltowana edyte gorniak ktora ostatnio stwierdzila,
    ze nie ma mleka w cyckach bo ja stresuja dziennikarze i z tego powodu juz
    nigdy nie bedzie spiewac.
    Proponuje wziac przyklad z kolezanki gorniak i rowniez w ramach walki ze
    stresem unikac wypowiedzi na p.p.d.

    To tyle
    Tomek

  • 22. Data: 2004-07-28 11:23:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dinee <g...@w...pl> wrote:

    > postawy wiekszosci upierajacych sie ze prawo jest zle bo chce pomagac
    > bezrobotnym kobietom ciezarnym.

    Huh. Od kiedy świadome oszukiwanie, poprzez wyłudzanie pieniędzy nazywane
    jest pomocą?!

    > Coz z tego ze ona zdecydowala sie na dziecko nie majac pracy - nie mysle tu o
    > skrajnych przypadkach malolat z rodzin patologicznych.

    To z tego, że decydując się sprowadzić na świat kolejne stworzenie, za które
    bierzemy odpowiedzialność i które należy utrzymać, a nie posiadając środków
    do takiego utrzymania, jest się po prostu nieodpowiedzialnym. Żeby nie
    nazwać tego dobitniej. Tak - to samo myślę o wielodzietnych rodzinach, które
    ledwo wiążą koniec z końcem, bo ksiądź przecież kazał mieć dzieci (albo z
    innego równie głupiego powodu).

    > Przeciez to nie ma nic wspolnego z okradaniem nas jesli ta kobieta korzysta ze
    > skladek meza i dla niej wazne jest to zeby przez 24 godziny miala pewnosc ze
    > pogotowie do niej przyjedzie w awaryjnej sytuacji bo na wizyty kontrole pewnie
    > i tak chodzi do gabinetu prywatnego.

    Chyba niezbyt wiesz o czym piszesz i o czym pisał autor wątku. Nikt tu nic
    nie pisał o składkach na ubezpieczenie zdrowotne i prawie do korzystania z
    opieki zdrowotnej. Pisał za to o prawie wyłudzenia zasiłku.

    > Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia a przedewszystkim umiejetnosci
    > zachowywania sie jak czlowiek godny tego ze nim jest a nie znieczulicy i
    > praktykowania prawa silniejszego

    Wybacz, ale o własnych pieniądzach będę decydował sam i w taki sposób w jaki
    uznam to za stosowne.
    Nie zamierzam tolerować tego, że ktoś zamierza mnie okradać. W imię czego
    niby?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2004-07-28 11:29:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > Czepiles sie goscia w poprzednim poscie (Pawla) nie zwracajac uwagi na to ze
    > ten oto Pawel ma racje. Faktem jest, ze w tym kraju (oraz w zusie) wiekszosc

    Ma rację z czym? Z tym, że jego plan okradania ZUS-u jest usprawiedliwiony?
    Zaiste ciekawe przyzwolenie dla popełniania przestępstwa.

    > znika ? Ano ktos to poprostu kradnie. Jaka jest reakcja zwyklego czlowieka ?

    Tak. Kradną m.in. tacy ludzie jak on, wyłudzając z ZUS-u zasiłki. Kradną
    moje pieniądze.

    > 3. Nie kradne sam bo mi sumienie nie pozwala;

    No tak. Tutaj to pewnie Paweł idealnie pasuje.

    > Czy to takie trudnie do zrozumienia ?

    Ale co? Bo mam wrażenie, że główny wątek Ci gdzieś ucieka i chyba sam już
    niezbyt wiesz o czym piszesz.

    > Faktem jest rowniez, ze ton twoich wypowiedzi jest szczegolnie bezczelny.

    Och. Przypomnieć Ci Twoje chamskie wypowiedzi? Chyba nie z ich powodu
    musiałeś zmieniać miejsce z którego pisujesz na newsy?
    Poza tym. Bezczelny bo co? Nie zgadzam się na okradanie mnie? Super. Więc
    może zacznijmy wszyscy kraść co się da.

    > Proponuje wziac przyklad z kolezanki gorniak i rowniez w ramach walki ze
    > stresem unikac wypowiedzi na p.p.d.

    Pozwolisz, że to ja będę o tym decydował.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2004-07-28 11:36:34
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz tutaj kilka spraw.
    >1. (w polsce
    > ciaza to choroba bo 90% kobiet w ciazy sa na zwolnieniu lekarskim przez
    caly
    > okres ciazy).
    czyli co? dziecko jest wynikiem choroby (skutkiem ubocznym) tak jak flegma
    przy zapaleniu oskrzeli ? Czujesz sie flegma, czy jakims innym wrzodem???

    > 5. Z drugiej strony nie dziwie sie jak ktospatrzy na statystyki i go krew
    > zalewa bo 80% pracujacych kobiet w ciazy jest chora.

    90% czy 80%? Krew zalewa kobiety ktore maja nadcisnienie z powodu ciazy. A
    ty co wiesz o ciazy? Moze chcesz za kogos urodzic? Wytłumacz to dziecku z
    niedotlenieniem mozgu , ktorej matka ciagala 1,5t wozki w realu...
    Zamin zaczniesz obrazac swoja i wszystkie matki, mowic o dziaciach jak o
    wrzodach popromiennych, zastanow sie dobrze.
    Ja tez jak bylem w podstawowce to myslalem , ze wystarczy nie pic ,nie palic
    i siup po 9 m-cach dziecko.

    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 25. Data: 2004-07-28 12:12:00
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > caly
    > czyli co? dziecko jest wynikiem choroby (skutkiem ubocznym) tak jak flegma
    > przy zapaleniu oskrzeli ? Czujesz sie flegma, czy jakims innym wrzodem???

    No jesli lekarz daje zwolnienie kobiecie dlatego bo jest w ciazy (a tak
    czesto jest) to na to wychodzi.

> [...]
    > wrzodach popromiennych, zastanow sie dobrze.
    > Ja tez jak bylem w podstawowce to myslalem , ze wystarczy nie pic ,nie

    A wiec kazda kobieta w ciazy powinna byc chora na ciaze, tak ?? Jesli tak to
    spoko. Ustalilismy wiec, ze ciaza to choroba, wystarczy tylko nadac jej
    odpowiedni numer i po sprawie. Co do wozkow w realu to chyba nigdy nie
    ciagnales czegos takiego, bo zdrowy chlop ledwo daje rade z 1.5 t paleta.
    Takich ciezarow nie wolno ciagnac nikomu (nawet kulturystom nie bedacym w
    ciazy).
    Kodeks pracy dokladnie reguluje co wolno, a czego nie wolno kobietom w ciazy
    (w sumie po nic te zapisy bo ciaza to przeciez w naszym smiesznym kraju
    choroba).
    Po trzecie i najwazniejsze: nikogo tutaj nie obrazam. Za wzody poprominne
    uwazam jedynie kobiety zatrudniajace sie w firmie w 1-2 miesiacu ciazy i po
    2 dniach w pracy ida na chorobowe na 8 miesiecy. Potem kolejne kodeksowe
    miesiace po porodzie itp. W wielu firmach efekt jest taki ze lezy i czeka
    wolny etat, inni zapiperzaja za panne, a kazdy zdrowy na umysle kierownik
    jak ma przyjac do pracy kobiete w wieku 20-30 lat do pracy, woli wziac
    faceta bo ma pewnosc ze mu nie wywinie bandyskiego numeru. A potem kobiety
    marudza, ze firmy wola facetow niz panny.
    Kazdy kij ma dwa konce, warto o tym pamietac.

    Tomek

  • 26. Data: 2004-07-28 12:22:10
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    wiekszosc

    > Ma rację z czym? Z tym, że jego plan okradania ZUS-u jest
    usprawiedliwiony?
    > Zaiste ciekawe przyzwolenie dla popełniania przestępstwa.

    heh pisalalem o wypowiedzi Pawla, do ktorej doklejony byl twoj post. Nie
    wynika z niej nic o czym piszesz (okradanie). Przyznaje, ze nie zauwazylem,
    ze to ten sam Pawel, ktory jest tworca watku. Bije sie w piersi i zwracam
    honor.

> [...]
    > musiałeś zmieniać miejsce z którego pisujesz na newsy?
    > Poza tym. Bezczelny bo co? Nie zgadzam się na okradanie mnie? Super. Więc

    No to pogadaly sobie lol dwa chamy.
    Co do tego abusa o ktorym piszesz, to chyba cos nieskutecznie dzialasz. Od
    zawsze uzywam news.tpi.pl i nic nie zmienialem. Fakt, ze nie bylo mnie jakis
    czas, ale ze zgola innego powodu :)))
    Co do okradania, to z wielkim bulem serca musze przyznac ci racje :) (Serce
    boli oczywsicie dlatego ze przyznaje racje przemyslawowi z k.r. ).

    > Pozwolisz, że to ja będę o tym decydował.

    Alez oczywiscie ze pozwole :) W koncu nie mam innego wyjscia :)

    Tomek

  • 27. Data: 2004-07-28 12:23:42
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może zacznijmy wszyscy kraść co się da.

    > Pozwolisz, że to ja będę o tym decydował.

    Panowie... zdaje się, że nieco zbaczacie z tematu tego wątku.
    Nie atakujcie się wzajemnie, ale dyskutujcie... byle na temat:)

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 28. Data: 2004-07-28 12:50:01
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "ANIA" <a...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    > jak śmiesz tak się wyrażać; może to Twoja mama też sprowadziła na świat
    > pasożyta
    > KOBIETY CIĘŻARNE powinne być dla Ciebie święte - jasne!!!
    > mam nadzieję że nie masz kobiety i nigdy nie będziesz jej miał czego Ci
    > szczerze żeyczę

    Aniu, dlaczego się oburzasz? Tomasz wyraził tylko swoją opinię. Jesteśmy na
    p.p.d. i każdemu wolno wyrazić swoje zdanie w dyskusji.

    Jestem kobietą (nie w ciąży) i uważam, że decyzję o macierzyństwie powinno
    podejmować się w pełnej świadomości swoich możliwości zdrowotnych,
    finansowych, itd..

    Jeśli kogoś nie stać na powiększenie rodziny, nie decyduje się na to.
    Proste. Jak czytam takie posty, to nie dziwię się, że pracodawcy nie chcą
    zatrudniac kobiet.

    Aniu, kiedy już ochłoniesz na tyle, aby nie życzyć innym jak najlepiej,
    zastanów się czy chcesz utrzymywać lewych emerytów, lewych rencistow i
    pozostałych zdolnych do pracy inaczej.

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 29. Data: 2004-07-28 13:35:31
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > zastanów się czy chcesz utrzymywać lewych emerytów,

    smierdzacych leniow powiedzmy sobie szczerze, sr wieku faceta w polsce jest
    nizsza niz wiek emerytalny, leza sobie w grobach , gnija, smierdza. ci co
    dozyli emerytury zabieraja z naszych pieniedzy po 500 zl, jezdza po cieplych
    krajach, wystawiaja swoje spasione dupy na slonce, a my na nich zasuwamy.

  • 30. Data: 2004-07-28 19:17:37
    Od: "magic" <t...@W...gazeta.pl>

    Pawel <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Mam pytanie. W przypadku gdyby moja =BFona zasz=B3a w ci=B1z=EA, a w chwi=
    > li
    > obecnej nie jest zatrudniona, to czy istnieje metoda na otrzymanie=20
    > jakich=B6 =B6wiadcze=F1? Chodzi mi po g=B3owie fikcyjne zatrudnienie.
    Za=B3=
> [...]
    > a op=B3acam=20
    > sk=B3adki ZUS. Po jakim=B6 czasie =BFona idzie na zwolnienie lekarskie. M=
    > oje=20
    > pytanie jest takie. Ile czasu trzebaby op=B3aca=E6 sk=B3adki aby mog=B3a =
    > i=B6=E6 na=20
    > zwolnienie lekarskie? Czy w czasie zwolnienia lekarskiego trzeba te=BF=20
    > op=B3aca=E6 sk=B3adki? Jak jest z urlopem macierzy=F1skim i wychowawczym =
    > (kto to=20
    > p=B3aci i jak jest ze sk=B3adkami)? Prosz=EA o porady jak to porobi=E6 ab=
    cześć pawle. mam nadzieje ze uda sie tobie zatrudnić kobiete i przetrwac to
    jakoś. aco do pomocy to poszukaj na stronach internetowych znajdziesz tam
    wszystko czego potrzebujecie. a co do opini tych wszystkich ktorym jest
    fajnie sądzić a nie radzić to O CO WAM CHODZI LUDZIE!!!!! ON PROSI O POMOC A
    NIE O WYKŁAD NA TEMAT ZŁODZIEJSTWA,OSZUSTÓW, ITP, pozatym to ze uda sie jemu
    zatrudnić ja gdziekolwiek to nie znaczy ze do końca zycia bedzie ja państwo
    utrzymywać,ciąża trwa 9m-cy.zeby miec zasiłek trzeba "pracowac" 12 m-cy. a
    ty kolega wyliczył juz rente.czy emeryture. i wogóle doztwotnia kase.
    ps. uwielbiam ludzi którzy wupowiadają się na temat o któeym nie mają
    zielonego pojęcia, wielkie pozdro