PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża i zatrudnienie.

  • 11. Data: 2004-07-28 06:12:14
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    "ANIA" <a...@v...com.pl> wrote in message
    news:ce6gou$p5d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zajmij się lepiej swoją cybernetyką i nie zabieraj glosu na tematy o
    których
    > nie posiadasz pojęcia
    > pozdrów żone

    popieram kolege, ja takze nie mam ochoty aby moje skladki byly wyplacane
    oszustom,
    bez roznicy czy jest to kobieta w ciazy czy mezczyzna bo nie w tym tkwi
    problem.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 12. Data: 2004-07-28 06:14:28
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

> [...]

    oszustom,
    bez roznicy czy jest to kobieta w ciazy czy mezczyzna bo nie w tym tkwi

    widze, ze na grupie panuje przyzwolenie na "oszustwa" i to na poziomie 50%
    wypowiedzi
    przykre
    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 13. Data: 2004-07-28 06:39:28
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "ANIA" <a...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    > KOBIETY CIĘŻARNE powinne być dla Ciebie święte - jasne!!!
    > mam nadzieję że nie masz kobiety i nigdy nie będziesz jej miał czego Ci
    > szczerze żeyczę

    Hola panno.
    Kobieta ciezarna to nie zadna SWIETA, i jesli decyduje sie na to zweby miec
    dziecko to wczesniej powinna zadbac o srodki na jego utrzymanie, a nie
    kombinowac, jak tu kogo okrasc.
    Poza tym co to za pomysl, zeby sie decydowac na dziecko nie majac stalych
    dochodow, dla mnie poroniony, no chyba ze maz duuzo zarabia i jest w stanie
    cala trojke utrzymac, ale po co wtedy okradac ZUS i nas - platnikow.

    m.
    kobieta i do tego w ciazy

  • 14. Data: 2004-07-28 07:45:18
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ANIA; <ce65ah$s8v$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > jeśli jej mąż za nią płaci składki

    Mąż płaci za SIEBIE składki, a dzięki prawu żona też może z tego
    korzystać [ubezpieczenie zdrowotne] - i tyle.

    Po drugie, nie wiem jak ZUS, ale ja bym:

    - sprawdził w miejscu zatrudnienia, czy istnieją "ślady" tego
    zatrudnienia [listy obecności, inne dokumenty];

    - posłał "zaciążoną" na komisję lekarską w celu sprawdzenia, czy ciąża
    uniemożliwia dalszą pracę;

    Tak więc pomijając "świętość" kobiet w ciąży - nie wiem, czy ryzyko jest
    opłacalne dla przedsiębiorcy, który fikcyjnie zatrudni taką kobietę - a
    i dla samej kobiety też może być niezbyt atrakcyjne [ryzyko].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 15. Data: 2004-07-28 09:59:18
    Od: "Dinee" <g...@w...pl>

    >Zajmij się lepiej swoją cybernetyką i nie zabieraj glosu na tematy o których
    >nie posiadasz pojęcia
    >pozdrów żone

    Mnie tez interesuje na co ida moje pieniadze ale nie jestem w stanie zrozumiec
    postawy wiekszosci upierajacych sie ze prawo jest zle bo chce pomagac
    bezrobotnym kobietom ciezarnym.
    Jesli o mnie chodzi i gdybym miala wybor zdeklarowania na co pojda moje
    pieniadze to absolutnie nie dalabym ich dla wiezniow - siedza sobie albo leza
    i nie robia nic bo to przeciez jest swieta krowa pracoac nie moze.
    Coz z tego ze ona zdecydowala sie na dziecko nie majac pracy - nie mysle tu o
    skrajnych przypadkach malolat z rodzin patologicznych.
    Przeciez to nie ma nic wspolnego z okradaniem nas jesli ta kobieta korzysta ze
    skladek meza i dla niej wazne jest to zeby przez 24 godziny miala pewnosc ze
    pogotowie do niej przyjedzie w awaryjnej sytuacji bo na wizyty kontrole pewnie
    i tak chodzi do gabinetu prywatnego.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia a przedewszystkim umiejetnosci
    zachowywania sie jak czlowiek godny tego ze nim jest a nie znieczulicy i
    praktykowania prawa silniejszego
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2004-07-28 10:14:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pawel <p...@o...pl> wrote:

    > strony. Państwo nie martwi się o mnie w niektórych sprawach pomimo, że
    > płacę za to i powinienem mieć to zagwarantowane. Dla mnie w chwili

    I dlatego zamierzasz okradać innych ludzi? Fajne wytłumaczenie...

    > obecnej ważniejsze jest zapewnienie bytu swojej rodzinie. Żona płaciła

    No cóż. Jak to mawiają - mądry Polak po szkodzie. O zapewnieniu bytu się
    myśli przed, a nie po. No chyba, że posiadanie dziecka jest teraz 'cool i
    trendy' :)

    > składki ponieważ pracowała, dziś nie płaci bo nie pracuje. Takie jest

    Więc nie należą jej się żadne świadczenia, które zamierzasz wyłudzić.

    > Moje stanowisko w tej kwestii przedstawiłem, dlatego dla tego wątku EOT.

    Czy mógłbyś jeszcze ewentualnie podać swoje imię i nazwisko (a także żony),
    coby ewentualni pracodawcy mogli się wystrzegać przed oszustem?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-07-28 10:23:24
    Od: "Dinee" <g...@w...pl>

    Panie Przemku
    z miłą chęcią opłace Panu wizytę u specjalisty a nawet jeśli potrzeba opłace
    pobyt w zakładzie zamkniętym.
    Żeby nikt Pana nie posądził o kradzież bo taka secjalistyczna opieka wymaga
    wiekszych pieniędzy niż Pan wpłaca ze swoich skłądek.

    Diana

  • 18. Data: 2004-07-28 10:29:52
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Zajmij się lepiej swoją cybernetyką i nie zabieraj glosu na tematy o
    których
    > nie posiadasz pojęcia
    > pozdrów żone

    Droga aniu

    Mylisz tutaj kilka spraw.
    1. Fakt, ze ktos jest w ciazy nie implikuje faktu, ze jest chory (w polsce
    ciaza to choroba bo 90% kobiet w ciazy sa na zwolnieniu lekarskim przez caly
    okres ciazy).
    2. Fakt, ze maz ma ubezpieczenie na zone nie zapewnia tej zonie zasilku a
    tylko ubezpieczenie zdrowotne (karetki, lekarz, szpital itp);
    3. Instnieje w polsce taka ionstytucja jak opieka spoleczna, i tam powinny
    sie zglaszac kobiety w ciazy nie majace stalego zatrudnienia. Maga otrzymac
    zasilek.
    4. Faktem jest, ze ZUS przesadza ze sciganiem kobiet bedacych w ciazy i na
    zwolnieniach lekarskich (zabieranie zasilkow itp) bo zabieranie wszystkim
    lak leci (albo dawanie) to polska specjalnosc, ktora wynika ze skrajnej
    niekompetencji urzednikow.
    5. Z drugiej strony nie dziwie sie jak ktospatrzy na statystyki i go krew
    zalewa bo 80% pracujacych kobiet w ciazy jest chora.

    Postuluje o wlaczenie ciazy do rejestru chorob w polsce. Urposci to kobietom
    zycie.

    Tomek

  • 19. Data: 2004-07-28 10:52:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dinee <g...@w...pl> wrote:

    > z miłą chęcią opłace Panu wizytę u specjalisty a nawet jeśli potrzeba opłace
    > pobyt w zakładzie zamkniętym.

    Ponieważ? Jakieś argumenty poza osobistymi wycieczkami w wykonaniu jak
    powyżej?

    > Żeby nikt Pana nie posądził o kradzież bo taka secjalistyczna opieka wymaga
    > wiekszych pieniędzy niż Pan wpłaca ze swoich skłądek.

    Skąd tani wniosek? Skąd wiesz ile składek płacę i z jakiego tytułu?
    I dlaczego w taki mało wysublimowany sposób obrażasz mnie tylko dlatego, że
    nie zgadzam się na kradzież moich własnych pieniędzy?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2004-07-28 10:57:54
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dinee" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie tez interesuje na co ida moje pieniadze ale nie jestem w stanie
    zrozumiec
    > postawy wiekszosci upierajacych sie ze prawo jest zle bo chce pomagac
    > bezrobotnym kobietom ciezarnym.

    Jesli chcesz pomagac to wplac jej pieniadze na konto, ale nie mieszaj do
    tego reszty ludzi.
    Ja nie widze powodu dla ktorego mialabym placic oszustom, bo inaczej sie
    tego nazwac nie da.

    > Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia a przedewszystkim umiejetnosci
    > zachowywania sie jak czlowiek godny tego ze nim jest a nie znieczulicy i
    > praktykowania prawa silniejszego

    Rozumiem, ze zwracasz sie z tym do autora posta, bo poki co to to naganne
    zachowanie jak dotychczas on tu przede wszystkim pokazuje.

    m.