PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-28 10:14:14
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel <p...@o...pl> wrote:

    > strony. Państwo nie martwi się o mnie w niektórych sprawach pomimo, że
    > płacę za to i powinienem mieć to zagwarantowane. Dla mnie w chwili

    I dlatego zamierzasz okradać innych ludzi? Fajne wytłumaczenie...

    > obecnej ważniejsze jest zapewnienie bytu swojej rodzinie. Żona płaciła

    No cóż. Jak to mawiają - mądry Polak po szkodzie. O zapewnieniu bytu się
    myśli przed, a nie po. No chyba, że posiadanie dziecka jest teraz 'cool i
    trendy' :)

    > składki ponieważ pracowała, dziś nie płaci bo nie pracuje. Takie jest

    Więc nie należą jej się żadne świadczenia, które zamierzasz wyłudzić.

    > Moje stanowisko w tej kwestii przedstawiłem, dlatego dla tego wątku EOT.

    Czy mógłbyś jeszcze ewentualnie podać swoje imię i nazwisko (a także żony),
    coby ewentualni pracodawcy mogli się wystrzegać przed oszustem?

    --
    Przemysław Maciuszko