PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-28 11:21:16
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ? Jakieś argumenty poza osobistymi wycieczkami w wykonaniu jak
    > powyżej?

    A to jaci odpowiem na to pytanie.
    Czepiles sie goscia w poprzednim poscie (Pawla) nie zwracajac uwagi na to ze
    ten oto Pawel ma racje. Faktem jest, ze w tym kraju (oraz w zusie) wiekszosc
    kasy wplacanej przez ludzi (podatki, ubezpieczenia) gdzies znika. Gdzie
    znika ? Ano ktos to poprostu kradnie. Jaka jest reakcja zwyklego czlowieka ?
    Reakcja jest prosta:
    1. sam tego nie naprawie;
    2. nie widze szans ze zrobi to ktos inny (poziom populizmu w polsce jest
    straszny, a to najlepszy dowod na to, ze nikt tego nie naprawi);
    Wiec jakie z tego wnioski ?
    1. Dbam o siebie;
    2. Dbam o swoja rodzine;
    3. Nie kradne sam bo mi sumienie nie pozwala;
    4. Reszte mam w dupie;

    Czy to takie trudnie do zrozumienia ?

    Faktem jest rowniez, ze ton twoich wypowiedzi jest szczegolnie bezczelny.
    Przypominasz mi troche egzaltowana edyte gorniak ktora ostatnio stwierdzila,
    ze nie ma mleka w cyckach bo ja stresuja dziennikarze i z tego powodu juz
    nigdy nie bedzie spiewac.
    Proponuje wziac przyklad z kolezanki gorniak i rowniez w ramach walki ze
    stresem unikac wypowiedzi na p.p.d.

    To tyle
    Tomek