PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-28 11:29:44
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > Czepiles sie goscia w poprzednim poscie (Pawla) nie zwracajac uwagi na to ze
    > ten oto Pawel ma racje. Faktem jest, ze w tym kraju (oraz w zusie) wiekszosc

    Ma rację z czym? Z tym, że jego plan okradania ZUS-u jest usprawiedliwiony?
    Zaiste ciekawe przyzwolenie dla popełniania przestępstwa.

    > znika ? Ano ktos to poprostu kradnie. Jaka jest reakcja zwyklego czlowieka ?

    Tak. Kradną m.in. tacy ludzie jak on, wyłudzając z ZUS-u zasiłki. Kradną
    moje pieniądze.

    > 3. Nie kradne sam bo mi sumienie nie pozwala;

    No tak. Tutaj to pewnie Paweł idealnie pasuje.

    > Czy to takie trudnie do zrozumienia ?

    Ale co? Bo mam wrażenie, że główny wątek Ci gdzieś ucieka i chyba sam już
    niezbyt wiesz o czym piszesz.

    > Faktem jest rowniez, ze ton twoich wypowiedzi jest szczegolnie bezczelny.

    Och. Przypomnieć Ci Twoje chamskie wypowiedzi? Chyba nie z ich powodu
    musiałeś zmieniać miejsce z którego pisujesz na newsy?
    Poza tym. Bezczelny bo co? Nie zgadzam się na okradanie mnie? Super. Więc
    może zacznijmy wszyscy kraść co się da.

    > Proponuje wziac przyklad z kolezanki gorniak i rowniez w ramach walki ze
    > stresem unikac wypowiedzi na p.p.d.

    Pozwolisz, że to ja będę o tym decydował.

    --
    Przemysław Maciuszko