PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-28 10:57:54
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dinee" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:04072811591873@polnews...
    > Mnie tez interesuje na co ida moje pieniadze ale nie jestem w stanie
    zrozumiec
    > postawy wiekszosci upierajacych sie ze prawo jest zle bo chce pomagac
    > bezrobotnym kobietom ciezarnym.

    Jesli chcesz pomagac to wplac jej pieniadze na konto, ale nie mieszaj do
    tego reszty ludzi.
    Ja nie widze powodu dla ktorego mialabym placic oszustom, bo inaczej sie
    tego nazwac nie da.

    > Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia a przedewszystkim umiejetnosci
    > zachowywania sie jak czlowiek godny tego ze nim jest a nie znieczulicy i
    > praktykowania prawa silniejszego

    Rozumiem, ze zwracasz sie z tym do autora posta, bo poki co to to naganne
    zachowanie jak dotychczas on tu przede wszystkim pokazuje.

    m.