PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-27 23:15:40
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: Pawel <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Finke wrote:

    > A te świadczenia ZUS wypłaca oczywiście z pieniędzy rosnących na drzewach
    > w specjalnych oranżeriach i wcale nie idą na nie składki uczciwie
    > pracujących płatników?

    Układ jest chory od podstawy, a ja nie zamierzam leczyć go od drugiej
    strony. Państwo nie martwi się o mnie w niektórych sprawach pomimo, że
    płacę za to i powinienem mieć to zagwarantowane. Dla mnie w chwili
    obecnej ważniejsze jest zapewnienie bytu swojej rodzinie. Żona płaciła
    składki ponieważ pracowała, dziś nie płaci bo nie pracuje. Takie jest
    życie.
    Moje stanowisko w tej kwestii przedstawiłem, dlatego dla tego wątku EOT.
    Paweł