PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-28 06:39:28
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ANIA" <a...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ce65ah$s8v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > KOBIETY CIĘŻARNE powinne być dla Ciebie święte - jasne!!!
    > mam nadzieję że nie masz kobiety i nigdy nie będziesz jej miał czego Ci
    > szczerze żeyczę

    Hola panno.
    Kobieta ciezarna to nie zadna SWIETA, i jesli decyduje sie na to zweby miec
    dziecko to wczesniej powinna zadbac o srodki na jego utrzymanie, a nie
    kombinowac, jak tu kogo okrasc.
    Poza tym co to za pomysl, zeby sie decydowac na dziecko nie majac stalych
    dochodow, dla mnie poroniony, no chyba ze maz duuzo zarabia i jest w stanie
    cala trojke utrzymac, ale po co wtedy okradac ZUS i nas - platnikow.

    m.
    kobieta i do tego w ciazy