PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciągłość pracy

  • 1. Data: 2004-04-25 22:33:38
    Temat: Ciągłość pracy
    Od: "Jerry" <j...@t...pl>

    Witam
    Mam nastepujace pytanko:
    Bylem zatrudniony na umowe o prace na okres probny i rozwiazalem ja za
    wypowiedzeniem, data rozwiazania umowy to piatek, a u kolejnego pracodawcy
    podpisze umowe od poniedzialku, czy przez to utracilem ciaglosc pracy ? czy
    moze jednak sobota i niedziela nie ma wplywu na ciaglosc pracy ?

    pozdrawiam
    Jerry

  • 2. Data: 2004-04-26 05:45:55
    Temat: Re: Ciągłość pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 26 Apr 2004 00:33:38 +0200, "Jerry"
    <j...@t...pl> zakodował:

    >podpisze umowe od poniedzialku, czy przez to utracilem ciaglosc pracy ? czy
    >moze jednak sobota i niedziela nie ma wplywu na ciaglosc pracy ?

    A co to takiego "ciągłość pracy" i na co ma wpływ??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 Aktualność prawa w Polsce występuje w okresie przejściowym

  • 3. Data: 2004-04-26 05:51:04
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Jerry" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > moze jednak sobota i niedziela nie ma wplywu na ciaglosc pracy ?

    Hm... A do czego Ci potrzebna "ciągłość pracy"? Bo nie mam pojęcia...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2004-04-26 06:53:27
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

> [...]
    czy
    > moze jednak sobota i niedziela nie ma wplywu na ciaglosc pracy ?

    Teraz już nie funkcjonuje takie pojęcie jak ciągłość pracy, od którego
    zależał wymiar urlopu, długość okresu wypowiedzenia, prawo do zasiłku
    rodzinnego i inne.
    Przez 30 dni po ustaniu zatrudnienia masz prawo do bezpłatnej opieki
    zdrowotnej z tytułu uprzedniego zatrudnienia, więc należy zadbać o to, aby
    przerwa w zatrudnieniu nie była dłuższa niż 30 dni.

    Pozdrawiam

    wa