PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to jest ?

  • 1. Data: 2004-04-25 20:14:13
    Temat: co to jest ?
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    asesment center czy jakos tak?

    o co chodzi i czego sie spodziewac po takiej rozmowie / spedzie ludzi ?

    czy ktos z Was juz przez cos takiego przechodzil ?

    Pozdrawiam
    Rob

  • 2. Data: 2004-04-25 21:43:09
    Temat: Re: co to jest ?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Polar wrote:
    > asesment center czy jakos tak?

    http://www.mostwanted.com.pl/assesment.html

    PS. Google Twoim przyjacielem.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 3. Data: 2004-04-26 05:55:10
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    wielkie dzięki
    wpisałbym w Google, ale nie wiedziałem jak to się pisze in ENG :)

    Pozdr
    Polar

  • 4. Data: 2004-04-26 20:27:59
    Od: "Iwoncia" <i...@p...onet.pl>

    Polecam sięgnąć np do książki "Rekrutacja i selekcja personelu" Marek Suchar
    z 2003 - wydawnictwo C H BECK - jest opisana dokładnie, wprawdzie od strony
    przeprowadzających selekcje ale dzięki temu można poznać czego się
    spodziewać i czemu służą dane zadania

    Pozdrawiam
    Iwona