PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto zakładał firmę?

  • 1. Data: 2004-04-25 18:41:15
    Temat: kto zakładał firmę?
    Od: "hiobe" <h...@o...pl>

    Czy może mi ktoś wyjaśnić jak wygląda sprawa rejestracji firmy awykonywania
    działalności gospodarczej. Dokładnie chodzi mi o to:
    Rejestruję firmę w Urzędzie Miasta i będę czekać na REGON potem muszę się
    zgłosić do banku i otworzyć firmowe konto z tym do Urzędu skarbowego po NIP i
    tu problem czy zaraz po zgłoszeniu w Urzędzie miasta mogę w wynajętym lokalu
    wykonywać działalność i czekać na wszelkie inne formalności? Jak to wygląda
    przecież nie będę czekać na remont aż dostanę wszyskie papierzyska chcę kupić
    towat, zaaranżować wnętrze itd czy mogę to zrobić wcześniej a potem sobie to
    wliczyć w koszty?
    Czy ktoś zakładał sklep i ma doświadczenia w tej materii?