PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Sat, 28 Aug 2010 17:48:35 +0000 (UTC)

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > W momencie, gdy dostajesz 10-20 zgłoszeń, to się sprawdza, a jesli na
    > jedno stanowisko masz 300 zgłoszeń w jeden dzień, to musisz zrobić jakiś
    > filtr, który pozwoli ci wybrać w miarę optymalnie. Bo czytając CV i
    > prowadząc tylko rozmowę, masz małą szansę zatrudnic najlepszą osobę na
    > to stanowisko.

    Najpierw "skanowanie" wyszukiwanie info, potem czytanie szczegółowe.
    Ci, którzy mówią, że 10 sekund to zbrodnia, powinni sobie ze stoperem te 10
    sekund zmierzyć. Tak wygląda dziś wyszukiwanie informacji np. w google search.
    Jeżeli nie znajduję tego, czego potrzebuję w ciągu 10 sekund, idę dalej.

    Idealnym pomysłem jest stworzenie 3zdaniowego opisu profilu. Często przy takim
    szybkim czytaniu jest traktowany/odbierany jako rekomendacja na to stanowisko.

    Jeśli ten opis odpowiada ogłoszeniu, możemy się załapać do następnej tury
    nawet po 10 sekundach czytania CV.

    1. Uważa że jest dobry bo napisał, że robił właśnie to czego oczekujemy w
    ogłoszeniu i że czuje się w tym dobrze.
    2. Wykształcenie kierunkowe, jest/nie ma ale ostatnie stanowisko pracy
    wskazuje, że właśnie to robi z sukcesem.
    3. Angielski np. średnio-zaawansowany.
    Sprawdzimy na spotkaniu :) Następny. 10 sekund.
    Albo odrzucimy, bo nie chce nam się czytać, bo nie możemy dotrzeć do tych
    informacji, a już znaleźliśmy kilkanaście cv'ek, które nam pasują.