PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Fri, 27 Aug 2010 15:04:08 +0200

    WOJSAL pisze:

    > Ja nie neguję podejścia analitycznego (od ogółu do szczegółu). Tylko
    > zwracam uwagę na hierarchię kryterium.
    > Np. gdybym ja kogoś zatrudniał do pomocy mi, to najpierw bym sprawdził
    > kwalifikacje, przebieg kariery, wyksztalcenie itp a dopiero na samym
    > końcu (jeśli w ogóle) patrzyłbym na formę CV: ile stron, jaka czcionka
    > itp Bo chcę mieć u siebie fachowca a nie czlowieka z ładnie wyglądającym CV.
    > A wracając do Twojej analogii: jeśli w sklepie chcę kupić wędlinę,
    > a selekcję zacznę od estetyki, zapachu, ceny, a potem klasy/grupy towaru
    > - to zamiast kiełbasy kupię mydło :)

> [...]

    W momencie, gdy dostajesz 10-20 zgłoszeń, to się sprawdza, a jesli na
    jedno stanowisko masz 300 zgłoszeń w jeden dzień, to musisz zrobić jakiś
    filtr, który pozwoli ci wybrać w miarę optymalnie. Bo czytając CV i
    prowadząc tylko rozmowę, masz małą szansę zatrudnic najlepszą osobę na
    to stanowisko.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl