PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie] › Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Date: Sat, 1 Jan 2005 14:12:57 +0100

    Użytkownik "MP" <e...@a...com> napisał w wiadomości
    news:769522643.20050101140143@address.com...
    >z> Czy dwustronicowe CV jest Ąle
    > z> postrzegane? Mimo mojego miernego doświadczenia (wpisów nie ma za
    > wiele)
    > z> jedna strona w CV nie chce mi wyjść...
    >
    > Nie, jeśli wynika to z dużej ilości wypunktowanych informacji a nie
    > wodolejstwa lub czcionki 20 pkt (dotyczy stylistyki i formatowania).
    >
    > Tak, jeśli wynika to z dużej ilości wypunktowanych informacji a nie
    > wodolejstwa lub czcionki 20 pkt ale spowodowane jest koniecznością
    > zamieszczenia 30 zakładów pracy z okresami pracy po kilka tygodni w

    Niektorzy majacy malo doswiadczenia staraja sie na sile zapelnic kartke
    wymieniajac np. edukacje od szkoly podstawowej albo w doswiadczeniu
    zawodowym wymieniaja udzielanie korepetycji i inne prace dorywcze ze
    studiow, nie zwiazane w zaden sposob z doswiadczeniem potrzebnym na dane
    stanowisko (jesli jest to doswiadczenie przydatne na tym stanowisku, to jest
    sens wymieniac prace nie na umowe, ale w przeciwnym razie raczej nie).
    "Pustawa" kartka z sensownymi informacjami w malej ilosci potrafi zrobic
    lepsze wrazenie niz rozdmuchiwanie objetosci na sile przez podawanie masy
    zbednych z punktu widzenia stanowiska informacji. A zwlaszcza absolwenci
    czesto rozdmuchuja.

    I.