PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie] › Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
  • Data: 2005-01-01 15:38:12
    Temat: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Od: MP <e...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Greg,
    W liście z 1 stycznia 2005 (11:58:46) można wyczytać:
    G> Inny przypadek - ktoś z UP dzwoni z pytaniem, czy osoba jest zainteresowana
    G> pracą w sklepie z komórkami. Gdy pada odmowna odpowiedź:
    G> - Przecież jest pan informatykiem!

    Można:
    1. Zignorować, bo to przecież niepoważne podejście ze strony firmy lub
    UP
    2. Załapać się, bo w końcu "cośkolwiek" jest!
    Wszystko zależy od sytuacji i co dla jednego jest nie do przyjęcia,
    dla drugiego może być ratunkiem. Smutne, ale prawdziwe.
    --
    Pozdrowienia,
    MP