PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie] › Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
  • Data: 2005-01-01 13:00:22
    Temat: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Ale szefowie lubia miec pracownikow zaangazowanych rowniez w tresc
    > pracy - ze wzgledu na zainteresowania, a najlepiej pasje - nie tylko
    > motywowanych wylacznie kasa.

    A czym zmotywowany jest właściciel? Kasą i tym, że to dorobek jego
    życia. No więc jego firma *nie jest* dorobkiem życia pracownika
    i nie można od niego oczekiwać pasji.
    Z resztą z tej pasji może niewiele wynikać. Ktoś może się pasjonować,
    ale będzie po prostu kiepski. Chyba, że chodzi o to, że taki człowiek
    będzie chętnie wyrabiał bezpłatne nadgodziny?

    > Jakbys do swojego
    > dziecka musial zatrudnic opiekunke, wolalbys taka, ktora powie "mam idealne
    > kwalifikacje, zeby sie dobrze zajac dzieckiem i robie to dla pieniedzy", czy
    > taka, ktora powie "Bardzo lubie dzieci, a tu widac, ze to uroczy i
    > inteligentny malec, na pewno bedzie nam sie milo spedzalo razem czas", a
    > jednoczesnie kwalifikacje bedzie miala rownie dobre jak tamta pierwsza?

    Czy ta osoba lubi dzieci czy nie, może napisać takie słodkie kłamstewko
    w swoim LM. Wystarczy, że ma talent literacki.
    Poza tym pracowanie dla pieniędzy nie wyklucza miłego wspólnego
    spędzania czasu.
    Na piśmie oceniałbym kwalifikacje. A z wybranymi osobami bym
    porozmawiał.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl