PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV-doc>pdf-pdfFactory-czcionkaPL [?]

  • 1. Data: 2004-05-09 10:03:33
    Temat: CV-doc>pdf-pdfFactory-czcionkaPL [?]
    Od: "Kaziu" <k...@N...pl>

    Utworzyłem CV w *.doc [czcionka "Times News Roman]. Przekonwetowałem przez
    "pdfFactoryProDispatcher". Byłoby ekstra , ale brak polskich czcionek. Coś
    nie tak zrobiłem ? Może doradzicie lepszy sposób?

    Kaziu

  • 2. Data: 2004-05-09 10:41:19
    Temat: Re: CV-doc>pdf-pdfFactory-czcionkaPL [?]
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

> [...]
    > "pdfFactoryProDispatcher". Byłoby ekstra , ale brak polskich czcionek. Coś
    > nie tak zrobiłem ? Może doradzicie lepszy sposób?

    Nie bierz do glowy jest jeszcze kilkadziesiat systemow *xxx o ktorych Twoj
    przyszly pracodawca nawet nie slyszal. Cala wicznosc przed Toba zanim
    znajdziesz tego upragnionego, ktory zmusi sekretarke czy HR-owca do
    zainsatalowania wsztkich znanych czytnikow na sluzbowym kompie :-))))
    Irek

  • 3. Data: 2004-05-09 11:04:06
    Od: -----JAŚ---- <j...@T...pl>

    Użytkownik "Irek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    .......... Cala wicznosc przed Toba zanim
    > znajdziesz tego upragnionego, ktory zmusi sekretarke czy HR-owca do
    > zainsatalowania wsztkich znanych czytnikow na sluzbowym kompie :-))))

    Czytając grupy wnioskuję, że VC i LM należałoby wysłać w formacie *.pdf i
    tak-też próbuję. Wyczytałem, że można posłużyć się programem PdfFactory który
    instaluje się jak drukarka. I wszystko byłoby OK gdyby po konwersii czcionki
    instalowały się poprawnie. Niestety polskich czcionek nie konwertuje [lub ja
    nie potrafię].

    Kaziu

  • 4. Data: 2004-05-09 16:39:13
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > Utworzyłem CV w *.doc [czcionka "Times News Roman]. Przekonwetowałem przez
    > "pdfFactoryProDispatcher". Byłoby ekstra , ale brak polskich czcionek. Coś
    > nie tak zrobiłem ? Może doradzicie lepszy sposób?

    Hmm, taki już urok tworzenia pdf'ów przy pomocy mniej popularnych narzędzi.
    Problem w tym że mimo iż dany font zawiera polskie znaki nie wszystkie
    programy je widzą.
    http://www.dtp.art.pl/faq_57.html <- pod tym adresem jest wymienione sporo
    programów, może znajdziesz coś co ci będzie odpowiadać. A osobiście polecam
    Open Office który od wersji 1.1 ma możliwość zapisu dokumentów jako pdf.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 5. Data: 2004-05-09 18:31:38
    Od: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl>

    Witam,
    Użytkownik "Kaziu" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    | Utworzyłem CV w *.doc [czcionka "Times News Roman]. Przekonwetowałem przez
    | "pdfFactoryProDispatcher". Byłoby ekstra , ale brak polskich czcionek. Coś
    | nie tak zrobiłem ? Może doradzicie lepszy sposób?

    Zainstaluj sobie OpenOffice'a. Tam jest wbudowany konwerter do pdf-ów.
    Działa OK. Jeśli nie chcesz instalować tego programu, to prześlij mi ten
    plik *.doc.
    Przekonwertuję Ci go i odeślę pdf-a.
    Pozdrawiam,
    Piotr Michałowski

  • 6. Data: 2004-05-09 18:47:47
    Temat: Re: CV-doc>pdf - pdfcreator
    Od: "gregoo" <g...@N...poczta.fm>

    > Zainstaluj sobie OpenOffice'a. Tam jest wbudowany konwerter do pdf-ów.
    > Działa OK.
    Albo skorzystaj z darmowego programu pdf creator
    http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ . Konwertuje do pdfa, umozliwia
    takze szyfrowanie plikow pdf.
    gregoo

  • 7. Data: 2004-05-09 21:26:10
    Od: "Kaziu" <k...@N...pl>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Open Office który od wersji 1.1 ma możliwość zapisu dokumentów jako pdf.

    Próbowałem w Auroxie 9.3[Open Office1.1] zrobić "Eksport as pdf". Też wyszło
    bez polskich czcionek.
    Coś mi się wydaje, że cały figiel to użycie w dokumencie początkowym czcionek
    poskryptowych , lub nie. Mam słabe pojęcie w temacie i nie wiem jakie powinny
    być i jak je rozróżnić.

    Kaziu

  • 8. Data: 2004-05-10 11:19:04
    Od: Portoryk <p...@p...pl>

    Kaziu obwieszcza:

> [...]
    > poskryptowych , lub nie. Mam słabe pojęcie w temacie i nie wiem jakie powinny

    Spróbuj z KWorda - mi się udało, a z OpenOffice były problemy.

    --
    Kto wypina - tego wina!