PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak można zmieniać harmonogram?

  • 1. Data: 2004-05-09 11:37:09
    Temat: jak można zmieniać harmonogram?
    Od: Bactrim <mierkiewiczm(ciach)@lycos.nl>

    Witam

    Powiedzmy ze przed rozpocz?ciem miesiaca dostaje grafik, a nastepnego
    dnia prezychodzi kierownik i wrecza mi nastepny grafik mówiac ze
    tamten jest niewa?ny, tydzie? pozniej analogiczna sytuacja.
    Niech ktoœ mi powie na ile dni przed zmian? harmonogramu musze byae o
    tym powiadomiony. Denerwuj? mnie tekie sytuacje bo cz?owiek nic nie
    moze sobie zaplanowaae

    HELP!

    Marcinek

  • 2. Data: 2004-05-10 04:30:40
    Temat: Re: jak można zmieniać harmonogram?
    Od: "Artur Geneli" <g...@g...pl>

    Uzytkownik "Bactrim" <mierkiewiczm(ciach)@lycos.nl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Powiedzmy ze przed rozpoczęciem miesiaca dostaje grafik, a nastepnego
    > dnia prezychodzi kierownik i wrecza mi nastepny grafik mówiac ze
    > tamten jest nieważny, tydzień pozniej analogiczna sytuacja.
    > Niech ktoo mi powie na ile dni przed zmianą harmonogramu musze być o
    > tym powiadomiony. Denerwują mnie tekie sytuacje bo człowiek nic nie
    > moze sobie zaplanować
    >
    > HELP!
    >
    > Marcinek

    Tak naprawde to masz malutki problem!!!
    W mojej firmie pracuje sie na delegacjach ,przede wszystkim zagranicznych
    ,my dowiadujemy sie ostatni a wyjazdy sa niejednokrotnie miesieczne.
    Wiec Nie Biadol.
    Praca to praca!!!