PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - czy moze miec 2 strony?

  • 1. Data: 2003-06-25 11:17:54
    Temat: CV - czy moze miec 2 strony?
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    Witam,

    Stworzylem swoje CV, ktore czasami wysylam do pracodawcow.
    Problem jest taki, ze CV to ma 2 strony. Postawilem raczej na przejrzystosc,
    niz na zmieszczenie sie na 1 stronie...

    Moje pytanie brzmi czy nie dyskwalifikuje mnie to w przedbiegach???

    Dziekuje z gory za rade.

    Pozdrawiam, Ulek.

  • 2. Data: 2003-06-25 11:20:37
    Temat: Re: CV - czy moze miec 2 strony?
    Od: "ak" <j...@j...com>

    Ja od 2 lat wysylam 2 stronicowe cv, i nie mam problemow. Gorzej jesli
    bedziesz wysylal 2 stonicowy list motywacyjny ...

  • 3. Data: 2003-06-25 11:23:35
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    ok, to fajnie. Bo bardziej mi sie podoba takie przejrzyste CV niz zbite do
    kupy...

    Pozdrawiam, Ulek.

  • 4. Data: 2003-06-25 11:34:15
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Wed, 25 Jun 2003 13:20:37 +0200, ak wrote:
    > Ja od 2 lat wysylam 2 stronicowe cv, i nie mam problemow. Gorzej jesli
    > bedziesz wysylal 2 stonicowy list motywacyjny ...

    A znalazles juz prace skoro od 2 lat wysylasz? ;)

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 5. Data: 2003-06-25 11:39:15
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    ak wrote:
    > Ja od 2 lat wysylam 2 stronicowe cv, i nie mam problemow. Gorzej jesli
    > bedziesz wysylal 2 stonicowy list motywacyjny ...

    a jak wysylasz??? na jednej kartce po obu stronach jest tekst czy dwie
    kartki po jednej stronie z tekstem???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 6. Data: 2003-06-25 12:38:24
    Od: "ak" <j...@j...com>

    Przez 2 lata wysylam jak trzeba szukac pracy, a zdarzylo mi sie to 2 razy.
    pozdr
    jm

  • 7. Data: 2003-06-25 14:36:08
    Od: f...@p...onet.pl

    > Stworzylem swoje CV, ktore czasami wysylam do pracodawcow.
    > Problem jest taki, ze CV to ma 2 strony. Postawilem raczej na przejrzystosc,
    > niz na zmieszczenie sie na 1 stronie...

    LM ma byc na jedna strone.

    A jesli chodzi o CV to 4-5 stronnicowe tez moze byc - byle ta
    ilosc wynikala z ogromu doswiadczenia a nie z nadmiernego
    rozpisywania sie.

    Gdy dostaje CV ktore jest na jedna strone - a do tego
    to szablon word'a (co drugie CV dostaje w takiej formie) to
    od razu laduje w koszu, bez czytania.

    IMHO najlepiej gdy CV jest bardzo przejzyste i zawiera sie na
    3 stronach. Do tego kopie wszelikch posiadanych certyfikatow,
    dyplomow i referencji. To dodaje "wagi" aplikacji i (przynajmniej
    u mnie) powoduje chec blizszego zapoznania sie z aplikacja.

    FX

  • 8. Data: 2003-06-25 15:13:21
    Od: "Jarosław Filipiuk" <j...@o...pl>

> [...]
    > dyplomow i referencji. To dodaje "wagi" aplikacji i (przynajmniej
    > u mnie) powoduje chec blizszego zapoznania sie z aplikacja.

    Ale ty mądry jesteś! Pewnie masz ogromną zdolność do wczesnego rozpoznawania
    umiejentności przyszłych pracowników. Ciekawi mnie czy odpowiada Tobie
    papier "Pol-lux" czy "Pol-speed". A może są jakieś bardziej białe?
    Filip.

  • 9. Data: 2003-06-25 16:25:51
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Wed, 25 Jun 2003 17:13:21 +0200, gdy "Jarosław Filipiuk"
    <j...@o...pl> napisał:

    >Ale ty mądry jesteś! Pewnie masz ogromną zdolność do wczesnego rozpoznawania
    >umiejentności przyszłych pracowników. Ciekawi mnie czy odpowiada Tobie
    >papier "Pol-lux" czy "Pol-speed". A może są jakieś bardziej białe?

    Oczywiscie ze Pollux, bardziej bialy jest ;)

    (Po co ten sarkazm?)

    pzdr
    r.

  • 10. Data: 2003-06-25 17:17:42
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Jarosław Filipiuk" <j...@o...pl> wrote in message

    > Ale ty mądry jesteś! Pewnie masz ogromną zdolność do wczesnego
    rozpoznawania
    > umiejentności przyszłych pracowników. Ciekawi mnie czy odpowiada Tobie

    To nie umiejENtność, to doświadczenie ;))))

    T.