PracaGrupypl.praca.dyskusje › Promocja zatrudnienia sposobem na bezrobocie???

  • 1. Data: 2003-06-25 09:58:27
    Temat: Promocja zatrudnienia sposobem na bezrobocie???
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    Przeszukując serwisy w poszukiwaniu pracy, potknąłem się o
    kolejny &#8222;rewelacyjny&#8221; sposób na bezrobocie.

    &#8222;Promocja zatrudnienia sposobem na bezrobocie
    25.06.2003 07:03 - Interia.pl
    Szykują się zmiany w polityce państwa na rynku pracy. Powstaje nowa ustawa o
    promocji zatrudnienia. Rzeczpospolita dowiedziała się co nowego czeka
    bezrobotnych, urzędy pracy i służby zatrudnienia.

    Premiowana będzie aktywność. Urzędy, które wykażą się skutecznością otrzymają
    więcej pieniędzy na walkę z bezrobociem. Bezrobotni będą mogli pobierać
    zasiłek i jednocześnie pracować - informuje dziennik. Do końca czerwca
    ministerstwo gospodarki i pracy ma przygotować projekt nowej ustawy o
    promocji zatrudnienia. Resort chciałby, aby nowa ustawa weszła w życie od
    stycznia 2004 r. Zastąpiłaby obowiązującą dziś ustawę o zatrudnieniu i
    przeciwdziałaniu bezrobociu. Gotowe są już założenia. Jednak z nowych
    propozycji nie będą zadowoleni bezrobotni - uważa Rz. Wprowadzona bowiem
    zostanie zasada, że im dłużej ktoś będzie bez pracy, tym mniejsze wsparcie
    otrzyma.(PAP)&#8221;

    Rewelacja jednocześnie &#8222;promuje&#8221; się tych, którzy pracując w PUP-ie mają
    sumie bezrobotnych w pupie, bo i tak mają stałą pensję, a z drugiej strony
    znowu po dupie dostaną ci którzy nie mają wpływu na rozwój wydarzeń w
    gospodarce i na rynku pracy, bo są z niego wyrzuceni &#8211; czyli bezrobotni. W
    kraju, w którym jest normalny kapitalistyczny rynek pracy, gdzie jedni
    zwalniają, a inni jednocześnie przyjmują, długie pozostawanie bez pracy
    rzeczywiście może sugerować chęć uchylania się od pracy i wieszania się
    rękawa zasiłków z budżetu i z pomocy społecznej. U nas przedłużające się
    pozostawanie bez pracy oznacza, że naprawdę jej nie ma. Poszukiwani są
    wprawdzie &#8222;przedstawicie handlowi&#8221; ale ilość tych ogłoszeń świadczy o
    tym, że
    mało kto się do tego nadaje. W kraju, w którym prywatyzacja nie uzdrowiła
    gospodarki, tylko spowodowała ponad 3,5 mln bezrobocie, restrykcje dla
    bezrobotnych zahaczają już o chamstwo sterujących gospodarką. Bezrobotni nie
    są temu, że są bez pracy. Winę ponosi system. Nareszcie doczekałem się, że
    ktoś publicznie wypowiedział się na temat: kto tak naprawdę ponosi winę za
    obecną sytuację w kraju. Aleksander Małachowski na łamach &#8222;Przeglądu&#8221; z
    22.06
    br. &#8211; artykuł: &#8222;Czy nas rozliczą?&#8221;. Polecam!

    Marek

  • 2. Data: 2003-06-25 11:26:08
    Od: "Carlos" <c...@w...pl>

    > Rewelacja jednocześnie &#8222;promuje&#8221; się tych, którzy pracując w
    PUP-ie mają w
> [...]
    > znowu po dupie dostaną ci którzy nie mają wpływu na rozwój wydarzeń w
    > gospodarce i na rynku pracy, bo są z niego wyrzuceni &#8211; czyli

    po prostu nalezy sprywatyzowac urzedy pracy. wtedy beda musieli na siebie
    zarabiac

  • 3. Data: 2003-07-31 17:48:22
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    ciach
    Jak ktoś kto nigdy nier szukał pracy może doradzać jak ją znaleźć

  • 4. Data: 2003-07-31 20:47:28
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    A mozę panowie posłowie za to im dłużej będe pozstawali poza sala obrad będą
    dostawali mniej kasy.Niech się w końcu ZAKTYWIZUJĄ ZAWODOWO przecież to
    takie polularne hasło ostatnio :)