PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - co sadzicie o moim CV?

  • 21. Data: 2003-10-09 12:37:34
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm3f5n$3tk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html
    >
    > pozdrawiam
    > mariusz

    Ogólnie doświadczenie masz marne, nic konkretnego nie umiesz (to co stanowi
    wartość to wiesz że to istnieje -od 0,5 do 1roku pracy z tym, resztą nie ma
    się co chwalić z wyjątkiem AS/400) i CV jest nieczytelne - taka jest prawda
    o twoim CV

    wm

  • 22. Data: 2003-10-09 12:42:27
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <cut>
    > na przyklad?

    na przyklad:
    - Lubię poznawać ludzi i doświadczać inne kultury
    - Fotografia - od 2 lat robię fotografie i sam wywołuję
    - Chętnie podnoszę kwalifikacje i uczę się - cały czas uczę się angielskiego

    Nie bede wnikal, czy sa to stylistyczne bledy czy nie, ale forma jest
    watpliwa;) Bez urazy, pytasz wiec odpowiadam. Po prostu sformulowalbym to
    inaczej. Poza tym nie wiem do konca, czy w dziale inne umiejetnosci i
    kompetencje zamiesciles szkolenia i konferencje w ktorych brales udzial czy
    bylo to jakies realizowane przez ciebie projekty - potencjalny pracodawca
    zatem tez moze miec takie watpliwosci. Poza tym mnie osobiscie razi - choc
    nie twierdze, ze jest to blad, ze piszesz w pierwszej osobie - ja robilem,
    organizowalem itp. Ja zawsze pisze bezosobowo - organizacja tego czy
    tamtego, wdrozenie owego itp - ale to po prostu moja preferencja:)
    BTW - nie widzialem LM, ale z twoich wypowiedzi wynika, ze mierzysz w
    powazne firmy (IBM - ho ho:) jak na operatora systemu - no coz, szanse chyba
    niewielkie, ale powodzenia:)
    pozdr
    /p

  • 23. Data: 2003-10-09 12:42:54
    Temat: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-10-09 14:29:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Marsiuu* skreślił te oto słowa:

    > Nino jestem gotowy dalej podtrzymywac drwiacy styl wypowiedzi, bo ja na
    > przyklad nie uzywam narzedzi z ktorymi mam problem w obsludze, a jesli
    > uzywam bo chce je poznac, badz ktos mi je narzucil, to nie marudze piszac,
    > ze mi sie nie chce.

    ROTFL... no to dopisz sobie kolejnego HRowca, ktoremu nie chce sie sciagac
    zipa do swojego kompa... czy Ty pamietasz, ze to Ty szukasz pracy, a nie
    ludzie, ktorzy czytaja Twoje CV?

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 24. Data: 2003-10-09 12:49:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 9 Oct 2003 13:00:45 +0200, "Marsiuu"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    >http://ms1975.republika.pl/cv.html

    Za dużo, za mało czytelne i nie ta forma (w CV piszesz bezosobowo -
    nie ma miejsca na "Lubię", "uczęszczam" itp. to możesz napisać w
    liście motywacyjnym).
    CV powinno zmieścić się na jednej stroni - max. 2.

    Co do czytelności - nie podoba mi się taki podział na 2 kolumny.
    Ciężko odczytać co jest gdzie. Albo zrób bez tych 2 kolumn, albo w
    tabelce, gdzie kolumnami będą daty i nazwa pracodawcy i stanowiska -
    pokazywanie palcem za każdym razem, że w tej linii są daty, nazwa
    pracodawcy itd. tylko, wbrew pozorom, powoduje małą czytelność.

    SQLa używałeś w Accesie czy w DB2?

    Mam też wątpliwości, co do podawania adresów firm. A już na pewno do
    podawania personaliów i namiarów ludzi - zwłaszcza, że umieszczająć to
    na stronie dałeś do temu dostęp wszystkim.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 25. Data: 2003-10-09 12:51:39
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Jelżeli kilka osób zwaca uwage na to że nie chce im się sciagac twego CV to
    cos w tym chyba jest nieprawdaż?
    Po co ta dyskusja na tem techniczne.
    "Możesz mieć samochód w dowolnym, kolorze pod warunkiem żę jest czarny."

  • 26. Data: 2003-10-09 12:55:27
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zipa do swojego kompa... czy Ty pamietasz, ze to Ty szukasz pracy, a nie

    buahahahahah ROTFL - to jest moje ulubione podejscie do zycia - POWER
    POSITION - jakie wtedy zycie jest piekne - mozna na przyklad komus rozkazac,
    zeby wszedl pod stol i szczekal, czyz nie Lia? ;-)

    cale szczescie Ty jestes KADROWA z Poznania i u Ciebie raczej nie bede
    poszukiwal pracy ;-)

    znudzeniu HRowcy mgoli by wykazac troche wyrozumialosci:
    1. Nie wysylam wam swojego CV wprost an skrzynki bo nie znam waszych
    adresow, co w jakis sposob komplikuje.
    2. Plik na poczatku byl tylko w jednej spakowanej wersji poniewaz, nie
    chcialem ograniczac mozliwosci wypowiedzi innym bezrobotnym, ktorzy nie maja
    dostepu do internetu poprzez firmowe sieci, tylko musza grubo placic za
    kazdy sciagniety KB.

    Tak wiec nie mowicie prosze ze wam sie czegos nie chce.
    Oczywiscie dla tych niechcacych mam niespodzianke - posylam niespakowane
    pliki wprost an wasze skrzynki ;-)

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2003-10-09 12:57:16
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...pl>

> [...]
    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.

    No toi ja sie dorzucę. Troszku trwało, nim je otworzyłem. Przyznam, że jak
    na nie spojrzałem, nie znalazłem motywacji do jego przeczytania. Po pierwsze
    jest za długie - CV powinno mieć 1 stronę. Moje ma niecałe 1,5 strony i
    wiem, że przez to niektórzy je odrzucaja :( 3 strony to jednak przegięcie.
    Tym bardziej, że pisane jest maczkiem. Jest też potwornie nieczytelne - daj
    sobie spokój z osobną kolumną na nagłówki - mnie czytając zmuszało to do
    ciągłego przerzucania wzroku z jednej kolumny na drugą,a to jest męczące.
    Poza tym z twojego CV wnioskuję, że popełniasz baardzo duży błąd,a
    mianowicie starasz się upchnąć w nim wszystko,co się da. Doświadczenie masz
    spore, ale to Ty, wysyłając to CV do KONKRETNEGO pracodawcy powinienneś
    wiedzieć, co z niego powinno go zainteresować. Nie zmuszaj pracodawcy, by
    toon musiał przeanalizowac twoje osiągnięcia i doświadczenie,by wyłapac cos
    dla siebie. Krótko - nie tworzy się jednego CV pod wszystkich, szczególnie,
    gdy kwalifikacje ma sie tak wszechstronne i różnorodne, jak Ty.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów
    Jakub

  • 28. Data: 2003-10-09 12:58:40
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Marsiuu...

    > buahahahahah ROTFL

    Więcej pokory człowieku.
    Marne CV, marne kwalifikacje, marny sposób obrony.
    Przemyśl to sobie.

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs

  • 29. Data: 2003-10-09 13:02:13
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szczególnie,
    > gdy kwalifikacje ma sie tak wszechstronne i różnorodne, jak Ty.

    bardzo dziekuje za konstruktywna krytyke :-D
    mi zawsze sie wydawalo, ze CV ma sie jedno, a w listach motywacyjnych zwraca
    sie uwage na konkretne rzeczy.
    co to znaczy ze mam sobie dac spokoj z osobna kolumna? - jaka masz
    propozycje kompozycji?

    pozdrawiam
    mariusz

  • 30. Data: 2003-10-09 13:05:17
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bm3ho3$hvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dziekuje za komentarz :-) - na poczatku zezloscil mnie i chcialem
    > agresywnie odpowiedziec, ale pozniej stwierdzilem, ze to bardzo
    > cenna uwaga mowiaca o tym jacy ludzie moga otrzymywac moje CV.

    Zezłościła cię ta uwaga ??? Chciałeś odpowiedzieć agresywnie ???
    Chcesz zostać kierownikiem projektu to poćwicz uodparnianie się
    na takie uwagi. Jak klient powie "Skacz!", to zapytaj tylko
    "Jak wysoko?"

    > Bardzo chętnie pomoge Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera, tak
    > zebys nie musiala zgrywac pliku na dysk i meczyc sie z tym ze jest
    > on spakowany :-)

    Kierownikowi projektu nie jest potrzebna ta ironia, a ja ją tu
    wyczuwam. Nina na pewno nie będzie juz Twoim klientem ani tu,
    w Polsce, ani w USA (choćby zdalnie).

    Poza tym to Twoje kwalifikacje nie są powalające. Naciekawiej wygląda
    AS/400, tego w domu się nie da nauczyć więc doświadczenie jest cenne,
    ale jeśli jak piszesz przetwarzałeś dane i drukowałes raporty to
    sorry ale znam parę osób które nie mając zbytniego pojęcia "co w
    trawie piszczy" są operatorami AS'a w dużym banku. Posługiwanie się
    tekstowym menu w celu realizacji bardzo precyzyjnej procedury nijak
    sie ma do znajomości AS'a. To jest najzwyklejsza "operatorka".

    Jak ktoś słusznie zauważył, stylistyka kuleje.

    tyle moich subiektywnych uwag.

    pozdrawiam
    LF