PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - co sadzicie o moim CV?

  • 1. Data: 2003-10-09 11:00:45
    Temat: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    http://ms1975.republika.pl/cv.html

    pozdrawiam
    mariusz

  • 2. Data: 2003-10-09 11:05:29
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Soso" <p...@w...pl>

    nie działa to twoje CV:(((((((

    Soso

  • 3. Data: 2003-10-09 11:14:38
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html

    nie wiem co sądzic... strona paskudna
    cv i lm zapakowane i ni mam ochoty sciagac nie wiedzac czego sie w srodku
    spodziewac... moze przynajmniej napisz co jest w srodku.. pdf, txt, rtf czy
    np wodrdoza .. i w ktorej wersji...

  • 4. Data: 2003-10-09 11:19:41
    Od: "Karolina19" <k...@w...pl>

    >Witajcie,
    >
    >Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    >http://ms1975.republika.pl/cv.html

    jak dla mnie to za duzo elementow i nie wiadomo gdzie w tej "sieczce" oko
    zawiesic. i czy naprawde trzeba bylo az 3 strony pisac?
    pzdr
    Karolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-10-09 11:28:19
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html

    umieszczasz CV w formacie .zip na www?

    psu z kulawa noga nie bedzie sie chcialo go obejrzec.
    mnie sie np. nie chce tracic czasu zeby to zgrac na dysk i otworzyc.

    CV to dokument tekstowy, nawet jesli w htmlu nie powinin przekraczac
    kikunastu kb, nie ma zadnej potrzeby tego pakowac!

    zien format to moze wiecej osob przeczyta i skomentuje.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 6. Data: 2003-10-09 11:33:02
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolina19" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jak dla mnie to za duzo elementow i nie wiadomo gdzie w tej "sieczce" oko
    > zawiesic. i czy naprawde trzeba bylo az 3 strony pisac?
    no i oto mam pierwsza konstruktywna krytyke :-)
    dziekuje
    pozdrawiam
    mariusz
    ps: czy 19 oznacza Twoj wiek?

  • 7. Data: 2003-10-09 11:40:34
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:m265iyr6p8.fsf@pierdol.ninka.net...
> [...]
    > kikunastu kb, nie ma zadnej potrzeby tego pakowac!
    >
    > zien format to moze wiecej osob przeczyta i skomentuje.

    Droga Nino,

    Dziekuje za komentarz :-) - na poczatku zezloscil mnie i chcialem agresywnie
    odpowiedziec, ale pozniej stwierdzilem, ze to bardzo cenna uwaga mowiaca o
    tym jacy ludzie moga otrzymywac moje CV.

    Bardzo chetnie pomoge Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera, tak zebys nie
    musiala zgrywac pliku na dysk i meczyc sie z tym ze jest on spakowany :-)

    Gdy wysylam CV do pracodawcy to nie pakuje pliku - leci sobie nagusie 200kB
    wprost do pracodawcy w formacie cv.doc - nie w html poniewaz nie chce, zeby
    wyglad mojego CV byl zalezny od przegladarki.

    pozdrawiam
    mariusz

  • 8. Data: 2003-10-09 11:41:11
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Karolina19" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak dla mnie to za duzo elementow i nie wiadomo gdzie w tej "sieczce" oko
    > zawiesic. i czy naprawde trzeba bylo az 3 strony pisac?

    też tak myślę, a z tego, co rzuciło mi się w oczy - nie podałeś nazwy
    miasta, w którym mieszkasz, podałeś za to tytuły gazet, które czytasz - a
    właściwie domyslam sie, ze czytasz, bo mało jasny jest ten punkt cv

    i parę błędów stylistycznych też jest

    pozdr

  • 9. Data: 2003-10-09 11:49:30
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miasta, w którym mieszkasz, podałeś za to tytuły gazet, które czytasz - a
    > właściwie domyslam sie, ze czytasz, bo mało jasny jest ten punkt cv
    ops - przepraszam - adres jest oczywiscie falszywy - przy przerabianiu
    zgubilem Warszawe ;-)

    > i parę błędów stylistycznych też jest
    na przyklad?

    pozdrawiam
    mariusz

  • 10. Data: 2003-10-09 11:51:11
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Marsiuu...

    > Dziekuje za komentarz :-) - na poczatku zezloscil mnie i chcialem
    > agresywnie odpowiedziec, ale pozniej stwierdzilem, ze to bardzo
    > cenna uwaga mowiaca o tym jacy ludzie moga otrzymywac moje CV.

    Mógłbym skomentować tak samo. Mi chciało się otworzyć to CV,
    ale tylko z ciekawości (spodziewałem się raczej żartu niż
    poważnego CV ;).

    > Bardzo chetnie pomoge Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera, tak
    > zebys nie musiala zgrywac pliku na dysk i meczyc sie z tym ze jest
    > on spakowany :-)

    Nie chodzi chyba o męczenie. Po prostu parę klików za dużo - jak dla
    mnie :)

    > Gdy wysylam CV do pracodawcy to nie pakuje pliku - leci sobie
    > nagusie 200kB wprost do pracodawcy w formacie cv.doc

    No... nie wiadomo co lepsze ;)

    > - nie w html poniewaz nie chce, zeby wyglad mojego CV byl zalezny od
    > przegladarki.

    A doc nie jest zależny od kompa? :)
    To już lepiej LaTeX -> PDF jak chcesz mieć pewność :)

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs