PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Thu, 9 Oct 2003 15:05:17 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@pcp1n18.telpol.net.pl

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bm3ho3$hvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dziekuje za komentarz :-) - na poczatku zezloscil mnie i chcialem
    > agresywnie odpowiedziec, ale pozniej stwierdzilem, ze to bardzo
    > cenna uwaga mowiaca o tym jacy ludzie moga otrzymywac moje CV.

    Zezłościła cię ta uwaga ??? Chciałeś odpowiedzieć agresywnie ???
    Chcesz zostać kierownikiem projektu to poćwicz uodparnianie się
    na takie uwagi. Jak klient powie "Skacz!", to zapytaj tylko
    "Jak wysoko?"

    > Bardzo chętnie pomoge Ci w skonfigurowaniu Twojego komputera, tak
    > zebys nie musiala zgrywac pliku na dysk i meczyc sie z tym ze jest
    > on spakowany :-)

    Kierownikowi projektu nie jest potrzebna ta ironia, a ja ją tu
    wyczuwam. Nina na pewno nie będzie juz Twoim klientem ani tu,
    w Polsce, ani w USA (choćby zdalnie).

    Poza tym to Twoje kwalifikacje nie są powalające. Naciekawiej wygląda
    AS/400, tego w domu się nie da nauczyć więc doświadczenie jest cenne,
    ale jeśli jak piszesz przetwarzałeś dane i drukowałes raporty to
    sorry ale znam parę osób które nie mając zbytniego pojęcia "co w
    trawie piszczy" są operatorami AS'a w dużym banku. Posługiwanie się
    tekstowym menu w celu realizacji bardzo precyzyjnej procedury nijak
    sie ma do znajomości AS'a. To jest najzwyklejsza "operatorka".

    Jak ktoś słusznie zauważył, stylistyka kuleje.

    tyle moich subiektywnych uwag.

    pozdrawiam
    LF