PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - co sadzicie o moim CV?

  • 101. Data: 2003-10-10 12:42:15
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Marsiuu wrote:

    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html

    Z mojego punktu widzenia (aktualnie migrujemy z windows na Linuksa)
    DO BANI.
    Najlepszy przykład tego, jak się nie powinno tworzyć cv.
    Nie dość że w Wordzie tworzone, to jeszcze w badziewnmych tabelkach,
    widonych od razu, w "stantarcie" komercyjności...

    Gdybym dostał takie cv, to zaraz po otworzeniu w OO, bym wywalił do kosza.

    Zastanawiałeś się możę nad pdfem?

    Ech......... :(
    --

    Będzie lepiej albo gorzej. Wybór nalezy do ciebie...

  • 102. Data: 2003-10-10 13:55:07
    Temat: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak wiec nie mowicie prosze ze wam sie czegos nie chce.
    > Oczywiscie dla tych niechcacych mam niespodzianke - posylam niespakowane
    > pliki wprost an wasze skrzynki ;-)

    no teraz to już przeginasz... czy ludzie maja się tłumaczyc z tego, ze nie
    chce im się czytać twojego CV? przejrzałam je z czystej ciekawości i tym,
    ktorzy nie czytali mówie teraz - nie żałujcie:) mała to przyjemność dla oczu

  • 103. Data: 2003-10-10 14:02:53
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > czy myslisz ze CV Balcerowicza zmiesci sie na 2 ? :)

    ROTFL!!! ale porównanie:)))

  • 104. Data: 2003-10-10 14:09:53
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > ROTFL!!! ale porównanie:)))

    Można wkleić fotke Balcerowicza w części "plany na przyszłość" z
    adnotacją: planowane stanowisko i wygląd za 15 lat.

    Pzdr; Catbert, EHRM

  • 105. Data: 2003-10-10 15:00:12
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html

    Sadze, ze jezeli ktos na to poleci i umowi sie na rozmowe, to przed
    spotkaniem powinienes odpruc paski od dresu.

    BP, MSPANC

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 106. Data: 2003-10-10 17:12:43
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chce im się czytać twojego CV? przejrzałam je z czystej ciekawości i tym,
    > ktorzy nie czytali mówie teraz - nie żałujcie:) mała to przyjemność dla

    a po czym wywnioskowalas, ze ja oczekuje od kogokolwiek jakiegokolwiek
    tlumaczenia?
    ja tylko prosze o to, zeby ktos komu sie czegos nie chce poprostu zignorowal
    moja wiadomosc, a nie marudzil nie na temat, tak jak ty w tej chwili.
    zegnam

  • 107. Data: 2003-10-14 11:22:47
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 2. Nie widze wiekszego sensu w podawaniu tematow prac dyplomowych. I tak
    > nie ma to wiekszego znaczenia z punktu widzenia pracodawcy. Moglby to
    > ewentualnie podac absolwent szukajacy pierwszej pracy ale w innych
    > przypadkach rzecz zbedna.

    Temat - jak najbardziej, ale tylko wtedy jezeli jest scisle zwiazany z praca
    o ktora sie stara i wydaje mi sie, ze raczej w LM

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 108. Data: 2003-10-14 11:22:56
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > cale szczescie Ty jestes KADROWA z Poznania i u Ciebie raczej nie bede
    > poszukiwal pracy ;-)

    Wlasnie to ci chcialem za rzucic - jakos mi sie za bardzo rzuca w oczy ta
    warszawka w co drugiej linijce. Masz jakies kompleksy, czy co?

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Starość przysparza więcej zmarszczek duchowi niż twarzy.
    Michel Montaigne

  • 109. Data: 2003-10-14 11:23:09
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:m2oewqsit3.fsf@pierdol.ninka.net...
    > naprawde, znasz sie na linuxie na tyle, zeby napisac krotki skrypcik,
    > co bedzie uruchamial gzipa z manu mozilli, ktore pojawia sie w
    > momencie gdy klika sie na format nierozpoznawany dla przegladarki?

    Dobrze, ze czyatlem to juz w lozeczku, bo inaczej na pewni spadlbym z
    krzeszla - IMHO celna riposta. Ale co z tego jak jestes tym kilkuprocentowym
    "marginesem" nie posiadajacym windows XP....

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Można wszystko przypuszczać i wszystkiego się spodziewać
    ze strony zakochanej kobiety.
    Honoriusz Balzac

  • 110. Data: 2003-10-14 12:14:49
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    In article <bm3qqk$79j$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    m...@p...onet.pl says...

    > WSZIM skoncyzlem calkiem niedawno i prace dyplomowa na temat Hurtoni Danych
    > uwazam za dosc cenna przy zdobywaniu pracy.

    Mozna miec oczywiscie rozne zdanie ale i tak trwam przy swoim:)

    > Podajac lata mialem na mysli rzetelna nauke tychze narzedzi, ze zdobywaniem
    > wiedzy na ich temat, a nie mechanicznym wykonywaniem tych samych czynnosci
    > ;-), tabelki potrafie robic, a nawet rozwiazywac zadanai statystyczne w
    > Solverze ;-)

    Wierze ci, ale chodzilo mi o to, ze pracodawca nie bedzie tego wiedzial z
    tak podanej informacji.

    > OK - zrobie osobny rozdzial na szkolenia, a co myslisz o umieszczaniu
    > konferencji?

    Osobiscie raczej bym nie umieszczal, moze co najwyzej takie, w ktorych
    udzial jest jakas nobilitacja, ale wydaje mi sie ze same w sobie sa
    zbedne. Podkreslam - moja opinia.

    > Wydaje mi sie ze to mowi o czlowieku, poza tym ostatnio ktos pisal o
    > SZACHACH - jesli napiszesz w zainteresowaniach, ze lubisz grac, to jak
    > zatrudniajacy tez lubi to masz duzo wieksze szanse na bycie zatrudnionym ;-)
    > Mysle ze taka sama logika obowiazuje w gazetach - jesli zatrudniajacy lubi
    > czytac Profit, to przez zbierznosc upodoban mam wiksze szanse.

    Niby tak, ale skutkuje to tylko dodatkowym rozrosnieciem sie informacji,
    a jedno co moge NA PEWNO powiedziec to to, ze CV powinno byc:
    1.PRZEJRZYSTE 2.ZWIEZLE. Podanie drobiazgowych informacji raczej chyba
    znudzi czytajacego niz zainteresuje. Tak przynajmniej mysle.Wprawdzie nie
    mialem okazji nikogo zatrudniac, ale zrobilem sobie kiedys tescik.Wzialem
    segregator o ofertami pracy jakie przyszly po ukazaniu sie oferty w
    ogloszeniu (kilkaset). Szczerze mowie, ze nie chcialo mi sie tego czytac,
    co najwyzej patrzysz z grubsza (powiedzmy 10 sekund na szt.)i jedne w
    kubel a drugie do dalszego przejrzenia. A jesli CV nie bedzie przejrzyste
    i zwiezle (to drugie oczywiscie bez przesady) to w 99% wyladuje w kuble.

    Pozdrawiam
    Dawid K.