PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Thu, 9 Oct 2003 14:55:27 +0200

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dyv9h0hk7joe$.dlg@Lia.pyry.net...
    > Dnia 2003-10-09 14:29:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych
    okolicznościach
    > przyrody grupowicz *Marsiuu* skreślił te oto słowa:

    > ROTFL... no to dopisz sobie kolejnego HRowca, ktoremu nie chce sie sciagac
    > zipa do swojego kompa... czy Ty pamietasz, ze to Ty szukasz pracy, a nie
    > ludzie, ktorzy czytaja Twoje CV?

    buahahahahah ROTFL - to jest moje ulubione podejscie do zycia - POWER
    POSITION - jakie wtedy zycie jest piekne - mozna na przyklad komus rozkazac,
    zeby wszedl pod stol i szczekal, czyz nie Lia? ;-)

    cale szczescie Ty jestes KADROWA z Poznania i u Ciebie raczej nie bede
    poszukiwal pracy ;-)

    znudzeniu HRowcy mgoli by wykazac troche wyrozumialosci:
    1. Nie wysylam wam swojego CV wprost an skrzynki bo nie znam waszych
    adresow, co w jakis sposob komplikuje.
    2. Plik na poczatku byl tylko w jednej spakowanej wersji poniewaz, nie
    chcialem ograniczac mozliwosci wypowiedzi innym bezrobotnym, ktorzy nie maja
    dostepu do internetu poprzez firmowe sieci, tylko musza grubo placic za
    kazdy sciagniety KB.

    Tak wiec nie mowicie prosze ze wam sie czegos nie chce.
    Oczywiscie dla tych niechcacych mam niespodzianke - posylam niespakowane
    pliki wprost an wasze skrzynki ;-)

    pozdrawiam