PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podziękowanie

  • 1. Data: 2003-10-09 10:25:58
    Temat: Podziękowanie
    Od: "maicke" <m...@i...pl>

    Witajcie
    Właśnie wpadł do mnie znajomy i pokazuje mi odpowiedź z gdańskiej firmy
    Secespol w sprawie pracy (było ogłoszenie w "wyborczej") Wysłał dokumenty i
    co.......

    Trzymam przed sobą kartę na której pisze:
    "B.Dziękujemy za zainteresowanie ...ble ble ...i dalej - a także za
    przybycie na rozmowę kwalifikacyjną"..

    Niby nic nadzwyczajnego, ale on nie był u nich na rozmowie w kwalifikacyjnej
    !!! :-)))
    Tak więc cała ta rekrutacja to był pic na wodę, fotomontaż..
    Ma właśnie pięknego maila napisać do nich, co o tym myśli..

    Pozdrawiam
    maicke

  • 2. Data: 2003-10-10 19:06:07
    Temat: Re: Podziękowanie
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > Tak więc cała ta rekrutacja to był pic na wodę, fotomontaż..
    > Ma właśnie pięknego maila napisać do nich, co o tym myśli..

    imho:
    1. firma okazala sie nadspodziewanie uprzejma, wystosowujac w ogole
    podziekowanie (b. rzadki przypadek!), choc:

    2. firma dala plame, przygotowujac standardowy druk podziekowania dla
    wszystkich odrzuconych (jak sadze) kandydatow co jednak nie zmienia faktu, ze

    3. brak jakichkolwiek podstaw do twierdzenia, ze rekrutacja byla "ustawiona".

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2003-10-10 21:34:55
    Od: "banesto" <Banesto@*****gdynia.mm.pl>

    Użytkownik <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dla
    > wszystkich odrzuconych (jak sadze) kandydatow co jednak nie zmienia

    Coś przeoczyłem?
    Ten ktoś przecież wogóle nie był tam na rozmowie.
    Podziękowanie za zainteresowanie ofertą owszem,
    ale z tym przybyciem na rozmowe to trochę przegieli.

    Pozdrawiam
    banesto