PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - co sadzicie o moim CV?

  • 31. Data: 2003-10-09 13:05:51
    Temat: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> napisał w wiadomości
    news:Xns940F98AFDE317dupajasio@127.0.0.1...
    > Więcej pokory człowieku.
    > Marne CV, marne kwalifikacje, marny sposób obrony.
    > Przemyśl to sobie.
    nie wiem co takiego jest w TROLOWANIU, ale ludziom zawsze to sie podoba
    najbardziej - mhmmmm (zaduma).
    dziekuje za przywolanie na ziemie - przepraszam wszystkich, ktorzy czuja sie
    urazeni przeze mnie w jkis sposob.

    Pytanie: czy dostrzegles cos poza marnoscia? Czy mozesz mi dac jakas porade
    poza zblazowana wypowiedzia o tym, ze wszsytko jest marne?

    pozdrawiam
    mariusz

  • 32. Data: 2003-10-09 13:14:06
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Marsiuu <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html

    Przede wszystkim jest nietrywialne dotarcie do twojego CV - radzę ci, pomyśl
    trochę i postaraj się oszczędzać czas osobom, który chcą ci pomóc.

    Najlepszy format na CV to po prostu TXT i już.

    Twoje CV jest przede wszystkim za długie.

    Twoje CV jest za bardzo szczegółowe, starasz się w nim zamieścić wszystko,
    co ci przyszło do głowy, a to błąd. Zamieszczasz w nim zbyt wiele
    nieistotnych szczegółów, nikt nie będzie miał czasu tego czytać i analizować.

    Na twoim miejscu to bym założył, że twoje CV ma mieć jedną stronę TXT i sam
    się zastanów co tam zamieścić, żeby wypaść najlepiej. Najlepiej to, co
    wszędzie radzą: dane osobowe, wykształcenie, historia zatrudnienia wraz z
    jednym czy dwoma zdaniami co tam robiłeś i starczy.

  • 33. Data: 2003-10-09 13:26:11
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Marsiuu...

    > Pytanie: czy dostrzegles cos poza marnoscia? Czy mozesz mi dac
    > jakas porade poza zblazowana wypowiedzia o tym, ze wszsytko jest
    > marne?

    W zacytowanym przez Ciebie fragmencie mojej wypowiedzi udzieliłem
    Ci dwóch _bardzo_ dobrych rad. Jedna dotyczy pokory, a druga tego,
    byś najpierw myślał, a potem pisał a nie odwrotnie.

    Poza tym nie prosiłeś o rady, lecz o "zapoznanie się [...]
    i skomentowanie".

    Zgadzam się też ze zdaniem większości, która tu napisała,
    więc nie będę powtarzał ich rad.

    Pozostały komentarz pominę milczeniem.

    adam

  • 34. Data: 2003-10-09 13:26:49
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zezłościła cię ta uwaga ??? Chciałeś odpowiedzieć agresywnie ???
    > Chcesz zostać kierownikiem projektu to poćwicz uodparnianie się
    > na takie uwagi. Jak klient powie "Skacz!", to zapytaj tylko
    > "Jak wysoko?"
    wow - Witaj Liso :-)
    bardzo cenna uwaga dla mnie :-) - masz calkowita racje :-) - postaram sie o
    tym pamietac :-)

    > Kierownikowi projektu nie jest potrzebna ta ironia, a ja ją tu
    > wyczuwam. Nina na pewno nie będzie juz Twoim klientem ani tu,
    > w Polsce, ani w USA (choćby zdalnie).
    :-( ta moje ironia niestety wrodzona i bardzo ciezko mi z nia zyc. Nine juz
    przeprosilem i mam nadzieje ze nie bedzie tak zle ;-)

    > Poza tym to Twoje kwalifikacje nie są powalające. Naciekawiej wygląda
    > AS/400, tego w domu się nie da nauczyć więc doświadczenie jest cenne,
    > ale jeśli jak piszesz przetwarzałeś dane i drukowałes raporty to
    > sorry ale znam parę osób które nie mając zbytniego pojęcia "co w
    > trawie piszczy" są operatorami AS'a w dużym banku. Posługiwanie się
    > tekstowym menu w celu realizacji bardzo precyzyjnej procedury nijak
    > sie ma do znajomości AS'a. To jest najzwyklejsza "operatorka".
    Po czesci masz racje z tym, ze przetwarzanie danych itd to najzwyklejsza
    "operatorka", jadnak operatorka operatorce nierowna. Znam firmy, w ktorych
    maja porobione precyzyjne ekrany po ktorych tylko moga sie poruszac i nie sa
    w stanie nic zrobic, ja mialem to szczescie, ze dopiero tworzylismy takie
    ekrany, tak wiec musialem wykazywac sie bacznoscia, zeby nie nabroic za
    wiele ;-) Poza tym uwazam, ze nawet operatorka, ale na AS/400 to wymaga
    conajmniej pol roku praktyki, zeby czuc sie pewnie, zeby zwierzchnicy czuli
    sie pewnie, ze nie zrobisz bledu, ktory uniemozliwi dzialanie calej firmy.

    > tyle moich subiektywnych uwag.
    bardzo dziekuje :-) - bardzo cenne uwagi :-)

    pozdrawiam serdecznie
    mariusz

  • 35. Data: 2003-10-09 13:27:51
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    > http://ms1975.republika.pl/cv.html

    To teraz ja sie przejade:)
    1. Za duzo etykiet. Jesli piszesz "ul. xxx xx" to wiadomo, że chodzi adres a
    nie o telefon. A jeszcze gorzej wyglada to przy doswiadczeniu i
    wykształceniu.
    2. Na kiego grzyba podajesz az tak dokladne namiary firm, w ktorych
    pracowales? Zwlaszcza nazwiska ludzi? To sie zalatwia tekstem "referencje na
    zyczenie"
    3. Jezyki obce - jesli czytanie, pisanie i mowa sa na tym samym poziomie, to
    po co to rozdzielasz?
    4. W dodatkowych: o co chodzi z gazetami? Ze czytasz, piszesz do nich,
    kupujesz, a moze jestes wydawca?
    5. IMHO - to co jest w osobistych (a na 100% tekst o MBA) powinno sie
    znalezc w liscie motywacyjnym
    6. Kolejne IMHO - najpierw wyksztalcenie, potem doswiadczenie.
    7. Trzymaj sie konsekwentnie jednej osoby (chodzi o styl) - pisz w miare
    mozliwosci bezosobowo.

    To tyle - teraz niech sie inni czepiaja:))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 36. Data: 2003-10-09 13:42:06
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszędzie radzą: dane osobowe, wykształcenie, historia zatrudnienia wraz z
    > jednym czy dwoma zdaniami co tam robiłeś i starczy.

    Bardzo dziekuje za cenne uwagi :-)
    Masz racje - zaraz poprzycinam zadania ktorymi sie zajmowalem, ale jestes
    pewny ze TXT? a zdjecie wysylac osobno?

    Nietrywialny dostep, dlatego ze nie moge poslac Was wprzystkim wprost na
    mejla, tak wiec badzcie prosze wyrozumiali i juz nie zwracajcie na to uwagi.

    pozdrawiam
    mariusz

  • 37. Data: 2003-10-09 13:49:27
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-10-09 14:55:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Marsiuu* skreślił te oto słowa:

    > buahahahahah ROTFL - to jest moje ulubione podejscie do zycia - POWER
    > POSITION - jakie wtedy zycie jest piekne - mozna na przyklad komus rozkazac,
    > zeby wszedl pod stol i szczekal, czyz nie Lia? ;-)

    Nawet jakbys teraz zaczal szczekac... zadnemu ze swoich klientow nie
    przedstawlabym twojej kandydatury.
    Zgadnij dlaczego :)

    > cale szczescie Ty jestes KADROWA z Poznania i u Ciebie raczej nie bede
    > poszukiwal pracy ;-)

    Jak Ty mało wiesz o tym jak sie zatrudnia ludzi... moze dlatego szukasz
    wlasnie pracy...
    Dzis mam dobry dzien, wiec wyprowazde Cie z bledu - nie jestem kadrowa, to
    po pierwsze... po drugie, miejsce zamieszkania w momencie gdy zyjemy w
    globalnej wiosce nie ma najmniejszego znaczenia w wielu zawodach.

    > znudzeniu HRowcy mgoli by wykazac troche wyrozumialosci:
    > 1. Nie wysylam wam swojego CV wprost an skrzynki bo nie znam waszych
    > adresow, co w jakis sposob komplikuje.

    No papatrz, a sporo ludzi zna... i calkiem dobrze wychodzi na tym, ze umie
    zdobyc takie informacje.

    > 2. Plik na poczatku byl tylko w jednej spakowanej wersji poniewaz, nie
    > chcialem ograniczac mozliwosci wypowiedzi innym bezrobotnym, ktorzy nie maja
    > dostepu do internetu poprzez firmowe sieci, tylko musza grubo placic za
    > kazdy sciagniety KB.

    A potem kilka osob zwrocilo Ci uwage, ze zipy to kiepski pomysl, i zamiast
    od razu wyciagnac wnioski poslales słodkiego posta Ninie...

    > Tak wiec nie mowicie prosze ze wam sie czegos nie chce.

    Tu jest wolnosc wypowiedzi... niespodzainka co? :)

    > Oczywiscie dla tych niechcacych mam niespodzianke - posylam niespakowane
    > pliki wprost an wasze skrzynki ;-)

    Spróbuj szczescia, to dowiesz sie jak sie walczy ze spamerami :)

    Miłego zycia, i módl sie zebys na mnie nie trafil na interview,bo mam dobra
    pamiec do nazwisk i twarzy :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 38. Data: 2003-10-09 13:59:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <cut>
> [...]
    czuli
    > sie pewnie, ze nie zrobisz bledu, ktory uniemozliwi dzialanie calej firmy.

    Bzdura - ja zostalem sam na dyzurze po 2 tygodniach (fakt, ze moj zmiennik
    nie pospal tego ranka, bo dzwonilem z 15 razy:), a pomiesiacu bylem w pelni
    samodzielnym pracownikiem - AS wbrew pozorom trudny nie jest - jest inny,
    ale jak sie czlowiek do tej innosci przyzwyczai, to okazuje sie, ze maszyna
    jest wrecz baardzo przyjazna, a jak sie juz zada trud, zeby poczytac
    dokumentacje to w ogole milutko. Poza tym, obawiam sie, ze AS coraz bardziej
    odchodzi w cien, co zreszta potwierdza polityka IBM.
    pozdr
    /p

  • 39. Data: 2003-10-09 13:59:54
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Witam,
    To i ja dorzuce cos od siebie:
    1. O tym juz ktos wspomnial - niepotrzebne sa adresy pracodawcow, stron
    www itp. (a co do nazwisk to wrecz sprzeczne z prawem).
    2. Nie widze wiekszego sensu w podawaniu tematow prac dyplomowych. I tak
    nie ma to wiekszego znaczenia z punktu widzenia pracodawcy. Moglby to
    ewentualnie podac absolwent szukajacy pierwszej pracy ale w innych
    przypadkach rzecz zbedna.
    3. Tez juz byla mowa - CV pisze sie raczej bezosobowo - co przy okazji
    pozwoli troche skrocic zdania.
    4. Czesc "umiejetnosci" - albo skroc (skondensuj) albo w ogole wyrzuc i
    jesli trzeba to opisz w liscie motywacyjnym.
    5. Po co komu czas uzytkowania poszczegolnych programow komputerowych?
    Grunt to czy umiesz czy nie (ewent. jak dobrze, ale podanie lat i tak
    tego w praktyce nie oddaje, mozna 10 lat uzywac excela i nie umiec zrobic
    prostego wykresu).
    6. Czesc "Inne umiejetnosci i kompetencje" - osobiscie nie bardzo wiem o
    co tu chodzi. Jesli to sa szkolenia to konkretnie tak bym to nazwal,
    jesli nie - to w ogole wyrzucil.
    7. Po co informacja o tym jakie gazety czytujesz?
    8. Jesli z zalozenia ma to byc udostepnione na www to nie zrobilbym tego
    w formie tabeli (linie siatki utrudniaja czytelnosc, a skad wiesz ze
    komus sie zechce wydrukowac? fakt ze np. przy tabulatorach tekst sie
    pewnie bedzie rozjezdzal... - musisz cos wykombinowac).
    Tyle na szybko. Na pocieszenie dodam ze nie mialem najmniejszych
    trudnosci z otworzeniem ale (jesli chcesz przesylac tylko link) zrobilbym
    to CV na stronie i podal link bezposrednio prowadzacy do niej i oprocz
    tego dodal "wersje do wydruku" w formacie tekstowym.
    Pozdrawiam.
    Dawid K.

  • 40. Data: 2003-10-09 14:05:44
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 6. Kolejne IMHO - najpierw wyksztalcenie, potem doswiadczenie.
    > 7. Trzymaj sie konsekwentnie jednej osoby (chodzi o styl) - pisz w miare

    BARDZO DZIEKUJE :D
    mariusz
    ps: zeby wszyscy tak sie przejezdzali jak ty :-)