PracaGrupypl.praca.dyskusje › COBOL w Polsce

  • 31. Data: 2002-05-16 13:13:06
    Temat: Re: COBOL w Polsce
    Od: "Marcin Maciukiewicz" <m...@d...com.pl>

    www.akra.de:
    "Java-Unix - programista aplikacji
    Wkrótce znajdzie się tutaj dokładniejsza oferta. "
    kiedy bedzie dokladniejsza oferta?:))))

  • 32. Data: 2002-05-17 15:19:25
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Juz za niedlugo
    zostanie zmieniona
    na COBOL-Unix/MVS programista aplikacji :-))

    Nie mamy zlecen na jave niestety
    dlatego tez sprawdzalem Cobol w pl-u

    Thomas
    Hamburg

    Marcin Maciukiewicz <m...@d...com.pl> schrieb in im
    Newsbeitrag: ac0bas$13b0$...@n...ipartners.pl...

  • 33. Data: 2002-05-17 15:20:32
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Jak tam u Ciebie jezyki obce :-)))
    Thomas
    Hamburg

    3...@n...onet.pl...

  • 34. Data: 2002-05-17 16:12:03
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    niestety

    Tak z ciekawosci.
    Jak wyglada teraz programowanie w Cobolu?
    Ja pisalem tradycyjne programy wsadowe (jeszcze troche z kart perforowanych,
    ale glownie napedy tasmowe i dyski, 80 MB to bylo cudo)
    Na poczatku lat 90-tych troche liznalem formatek ekranowych na mainfraime,
    tryb znakowy. Ale mainfraime byl second hand, wiec pewnie
    juz wtedy to nie byla nowosc.
    Troche pozniej znajoma pracujaca na PC zachwycala sie, ze teraz Cobol to
    taki Visual Cobol.

    Do czego to sluzy dzisiaj?
    Sila rozpedu do drukowania rachunkow w zakladach energetycznych, TP SA?