PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w USA

  • 1. Data: 2002-03-16 09:36:04
    Temat: praca w USA
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    Ostatnio widuje sporo ofert pracy w USA dla studentow. Niestety studentem
    jeszcze nie jestem - w tym roku zdaje mature.

    Przegladalem stronki biur posredniczacych w tych wyjazdach i na wszystkich
    widnieje warunek "Ukonczony 1 rok studiow"

    Moje pytanie brzmi: Czy jesli znajac bardzo dobrze jezyk angielski, do tego
    sadze ze spokojnie umialbym sobie poradzic jesli chodzi o samodzielnosc itp,
    to czy mam szanse jakos wyjechac do USA nie bedac jeszcze studentem i
    znalezc tam prace na wakacje? Bardzo by mi na tym zalezalo :)

    Bede niezmiernie wdzieczny za wskazowki, jakies dodatkowe informacje czy tez
    adresy gdzie mozna uzyskac wiecej informacji.

    pozdrawiam, Radek.

  • 2. Data: 2002-03-16 12:01:50
    Temat: Re: praca w USA
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    tez
    > adresy gdzie mozna uzyskac wiecej informacji.

    Nie bo warunek bycia studentem jest konieczny do uzyskania wizy.

  • 3. Data: 2002-03-16 12:07:25
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    > Nie bo warunek bycia studentem jest konieczny do uzyskania wizy.

    czy to oznacza ze nie bedac studentem nie mam ZADNEJ szansy wyjechania do
    USA?

  • 4. Data: 2002-03-16 16:58:34
    Od: "worm007" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a6vch0$4qh$1@news.tpi.pl...

    > czy to oznacza ze nie bedac studentem nie mam ZADNEJ szansy wyjechania do
    > USA?

    masz - campamerica :)
    www.campamerica.pl - tu udzielaja informacji e-mail'em
    www.campamerica.co.uk - oficjalna strona (glowna)