PracaGrupypl.praca.dyskusje › sklep - pytanie

  • 1. Data: 2002-03-16 11:16:45
    Temat: sklep - pytanie
    Od: "Amorek" <a...@s...pl>

    www.sklep.awgul.com
    Ile mozna by wziac za cos takiego???
    Juz na ukonczeniu (jeszcze admina tylko dokonczyc)

    Uwagi i opinie prosze na priva.
    a...@s...pl

  • 2. Data: 2002-03-16 11:33:17
    Temat: Re: sklep - pytanie
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Amorek wrote:

    > www.sklep.awgul.com
    > Ile mozna by wziac za cos takiego???
    > Juz na ukonczeniu (jeszcze admina tylko dokonczyc)

    Hmm... tak z 500 PLN. Ile czasu nad tym siedziales.. ? :o>

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2002-03-16 13:19:57
    Od: "Amorek" <a...@s...pl>

    > Hmm... tak z 500 PLN. Ile czasu nad tym siedziales.. ? :o>

    Dlugo, dlugo siedzialem.
    Fakt ze jeszcze wymaga dopracowania graficznego, ale tak to wszystko ladnie
    dizala..
    To muwisz ze to kiszka?
    Szkoda.
    A myslalem ze cos umiem.

  • 4. Data: 2002-03-17 21:50:51
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > Hmm... tak z 500 PLN. Ile czasu nad tym siedziales.. ? :o>

    Jestes typowym pierdolonym polaczkiem, ktory nie potrafi docenic innego
    czlowieka. Przez takich chujkow jak Ty mamy tak jak mamy, ze w Polsce
    pracuje sie tu
    za grosze. Drodzy Rodacy, jestesmy w dupie.

    deff

  • 5. Data: 2002-03-17 22:12:02
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "deff" <d...@c...org> writes:

> [...]
    > pracuje sie tu
    > za grosze. Drodzy Rodacy, jestesmy w dupie.

    Stary, no niestety - takie rzeczy są już za darmo w gotowcach. Skończyły
    się czasy kiedy za kilka linijek w Perlu dostawało się trzy średnie
    krajowe. Skończył się sztucznie rozdmuchany popyt, przedsiębiorcy
    dostrzegli, że nie warto inwestować w ciemno w ten cały Internet, bo to nie
    jest wytrych do wrót fortuny, przybyło też osób, które potrafią takie
    rzeczy zrobić, no i last but not least - mamy recesję. Wynikiem są takie
    właśnie stawki za takie prace. Smutne, ale prawdziwe i nieuniknione.

    A tak w ogóle to plonka zarobiłeś, bo zwykły burak z Ciebie.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-03-18 09:05:13
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    misman rzekl co nastepuje:

    >Hmm... tak z 500 PLN. Ile czasu nad tym siedziales.. ? :o>

    Moim zdaniem 100 zl (sorry). Nie wiem czy postawiles na szybkosc
    dzialania ale strasznie ubogi ten serwis. Poza tym NTG. Tez mnie
    ciekawi ile nad tym siedziales, bo wg mnie nie wiecej niz pare godzin.

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 7. Data: 2002-03-18 10:18:41
    Od: "deff" <d...@c...org>

    > A tak w ogóle to plonka zarobiłeś, bo zwykły burak z Ciebie.

    wal sie na cycki Panie dobrze wychowany

    deff

  • 8. Data: 2002-03-18 13:28:25
    Od: "Amorek" <a...@s...pl>

> [...]
    > rzeczy zrobić, no i last but not least - mamy recesję. Wynikiem są takie
    > właśnie stawki za takie prace. Smutne, ale prawdziwe i nieuniknione.

    No moze to i nie jest arcydzielo, no ale nie ma to jak samemu cos zrobic a
    nie korzystac z gotowca. Wtedy wieksza radosc tworzenia.
    A i sorry za NTG.

    Amorek

  • 9. Data: 2002-03-18 13:30:55
    Od: "Amorek" <a...@s...pl>

    > Moim zdaniem 100 zl (sorry). Nie wiem czy postawiles na szybkosc
    > dzialania ale strasznie ubogi ten serwis. Poza tym NTG. Tez mnie
    > ciekawi ile nad tym siedziales, bo wg mnie nie wiecej niz pare godzin.

    Sadze, ze sklep ma to co powinien miec, a dodawanie bajerow w stylu
    komentarze, fora, oceny itp to juz kwestia gustu.
    To jest na razie szkielet sklepu i wiem ze trzeba go jeszcze porzadnie
    dopracowac.
    No i na pewno nie siedzialem nad tym pare godzin, no chyba ze ktos robi
    takie rzeczy z samych gotowcow to pewnie duzo czasu mu to nie zabiera, ale
    ja wole zrobic cos sam i zdobyc przez to jakies doswiadczenie.
    Sorry za NTG.

    Amorek

  • 10. Data: 2002-03-18 17:19:48
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Amorek rzekl co nastepuje:

    >Sadze, ze sklep ma to co powinien miec, a dodawanie bajerow w stylu
    >komentarze, fora, oceny itp to juz kwestia gustu.

    Nie chodzi mi o tego typu bajery tylko o oprawe graficzna, a z ta jest
    bardzo cienko, raptem 1 grafika na wejscie. Strony z taka oprawa
    graficzna mozna bylo spotkac w sieci 10 lat temu.

    To dodaj "cialo" i wtedy zapytaj o opinie na pl.comp.www.nowe-strony

    >No i na pewno nie siedzialem nad tym pare godzin, no chyba ze ktos robi
    >takie rzeczy z samych gotowcow to pewnie duzo czasu mu to nie zabiera, ale
    >ja wole zrobic cos sam i zdobyc przez to jakies doswiadczenie.

    Jesli sam robiles calosc w PHP to zwracam honor - na pewno trzeba bylo
    przy tym posiedziec...