PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie, pytanko

  • 1. Data: 2002-03-16 10:47:58
    Temat: umowa zlecenie, pytanko
    Od: <g...@p...onet.pl>

    hej,

    od niedawna pracuje w malej firmie jako informatyk, teraz przyszla pora aby
    podpisac umowe, etc. praktycznie rzecz biorac, to nie mam zadnego papierku na
    to co umiem, co wiem itd. no i tu sie wlasnie zrodzil moj problem, gdyz
    pracodawca zastanawia sie co wpisac w umowie, jako stanowisko pracy. mi bardzo
    zalezy na tym aby pojawilo sie tam informatyk, ale czy np. urzad skarbowy nie
    bedzie sie ich czepial?

    z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi!

    pozdrawiam
    Marcin Ciecwierz
    g...@d...inside.pin.pl
    http://www.gardner.xu.pl

  • 2. Data: 2002-03-16 20:29:28
    Temat: Re: umowa zlecenie, pytanko
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

> [...]
    bardzo
    > zalezy na tym aby pojawilo sie tam informatyk, ale czy np. urzad skarbowy

    Nazwa stanowiska pracy nie podlega Ordynacji Podatkowej. Więc mozesz mieć
    wpisane: Prezes, General Manager, Menager "OO", sprzątacz, jak również
    informatyk. To jest wewnetrzna sprawa firmy. Możesz być zatrudniony jako
    Kierownik Działu Informatyki (jednoosobowy Dział) itp.
    Polecam zwłaszcza to ostatnie.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-03-16 23:13:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 16 Mar 2002 21:29:28 +0100, Wiesław Wronowicz
    <w...@p...com> napisałbył:

    >Nazwa stanowiska pracy nie podlega Ordynacji Podatkowej. Więc mozesz mieć
    >wpisane: Prezes, General Manager, Menager "OO", sprzątacz, jak również
    >informatyk. To jest wewnetrzna sprawa firmy.

    Nie do końca wewnętrzna. Wiąże się z tym wiele spraw, także
    zahaczająch o sprawy podatkowe. Np. nie można fakturować z własnej DG
    usług wchodzących w skład obowiązków wynikających z Umowy o pracę...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-03-17 11:04:15
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > Nie do końca wewnętrzna. Wiąże się z tym wiele spraw, także
    > zahaczająch o sprawy podatkowe. Np. nie można fakturować z własnej DG
    > usług wchodzących w skład obowiązków wynikających z Umowy o pracę...

    Nie ma takiego przepisu. Jedynie
    - nie mozesz prowadzic dzialnosci konkurencyjnej bez zgody zakladu pracy -
    nazwa stanowiksa ma sie nijak, chodzi o faktyczna konkurencyjnosc
    - nie mzoesz miec tzw. RYCZALTU wystawiac faktur biezacemu pracodawcy i
    poprzedniemu w ciagu 2 lat w uslug, ktore byly w zakresie Twoich
    obowiazkow.
    Nazwa stanowiska ma sie tutaj tez nijak, bo w w umowie o prace powinny byc
    pbowiazki wyszczegolnione w oddzielnym miejscu. Aczkolwiek znajac US, to
    rzeczywiscie moze byc roznie ....

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2002-03-18 17:33:30
    Od: "Marcin Ciecwierz" <g...@p...onet.pl>

    wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi!!!

    --
    pozdrawiam!