PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Buractwo pracodawców
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Buractwo pracodawców
    Date: Sat, 1 Apr 2006 17:07:00 +0200

    On 2006-04-01 15:17:22 +0200, "Nixe" <n...@f...peel> said:

    > W wiadomości <news:e0lmul$2ss$1@news.interia.pl>

    > Nie masz jednak wrażenia, że to tylko i wyłącznie Twój problem, a nie
    > firmy, która ogłosiła aplikację?

    Ty tak serio? Czy nic nie zrozumiałeś z postu powyżej? Chyba, że
    zakładasz, że firmy nic a nic nie obchodzi jakość przyjmowanego
    pracownika.

    > Albo takich, którym mimo wszystko chciało się ruszyć palcem.

    Ale np. ja się cenię. Jako taki, mam aż za dużo pracy i firma, która
    poszukuje kogoś o moich kwalifikacjach musi się postarać do mnie
    dotrzeć i mnie zanęcić. Tylko w dziale sprzątaczek "po marketingu" jest
    rynek pracodawcy i można wybrzydzać za sześć stów miesięcznie. W mojej
    działce to owszem, przychodzi 100 CV z czego 100 jest do wyrzucenia :)
    Panicho rekruter już nie może wrzucić posta na praca.oferowana i tylko
    wybrzydzać nad ofertami. Najlepsi siedzą w Anglii. Bezrobocie owszem
    jest, ale pośród bezrobotów i kleryków na popegeerowskich wsiach i w
    śląskich miasteczkach. Prawdziwych fachowców w tym kraju trzeba szuukać
    ze świecą (nie gromnicą, żeby nie było obrazy giertychouczuć).

    pozdrawiam
    camel[OT]