PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "fotech" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Thu, 30 May 2002 07:06:07 GMT

    >. Co
    > ciekawe bezrobotni z prawem do zasilku nie traca go - jest on tylko
    > zawieszony na czas pracy (no chyba, ze cos poplatalem ale nie sadze).

    Jesli jestes osboba bezrobotna i masz w danym momencie zasiłek - to jeśli
    podejmiesz prace np na miesiąc, to po upływie tego okresu pracy wracasz na
    kontynuacje i dostaniesz to, co wczesniej Ci przyznano. Tak wiec
    podejmwoanie pracy nie jest tu ryzykowne:P

    > Sam spis zreszta jak przypuszczam tez bedzie jednak odbiciem Polski... ale
    > w krzywym zwierciadle. Kolega opowiadal wczoraj jak rachmistrzyni pytala
    > go o to czy wykonuje jakas prace. Odpowiedzial, ze co prawda jest
    > zarejestrowany w UP jako bezrobotny, ale wykonuje prace zarobkowa.
    > Dziewczyna machnela reka i powiedziala, ze w takim razie nie beda tego
    > zaznaczac (uproscila sobie jak mogla, bo tak musialaby zadawac 4 kolejne
    > pytania dodatkowo).

    Wynajmuje mieszkanie ze znajomymi ( mieszkam tak od wielu lat ), a Pani
    Rachmistrz przyszła z gotowymi drukami i zaczęła sprawdzać kto jest
    zameldowany i czy to prawda. Jak się dowiedziała, ze ludzie tu mieszkaja
    nielegalnie, a legalni maja swoj inny dom, to ja to przestało interesować.
    I tak społecznośc międzynarodowa zgubia 3 osoby, bo zgodnie ze swoja wiedzą
    o spisie poprosilem ludzi, ktorzy mieszkaja tam, gdzie jestem zameldowany,
    zeby powiedzieli prawde, ze tam nie mieszkam :(

    Wojtek