PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Date: Sun, 26 May 2002 18:45:40 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 26 May 2002 12:02:02 +0200), "Yach
    Kowalski" <y...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >i to jest ot o czym ja mowie...
    >w Polsce nie ma bezrobocia !!
    >w Polsce sa tylko mlodzi ludzie
    >ktorzy chcieliby kupe kasy najlepiej za siedzienie w domu

    Wybacz, ale bredzisz. Owszem, są i tacy. Ale w moim środowisku jest
    odwrotnie. Koledzy po POLSL szukają pracy, żebrzą... Nie ma nigdzie.
    Pracujemy za minimalną krajową (ludzie z wyższym!). Od września do
    marca byłem bez pracy, słałem CV do firm programistycznych i skurwiele
    nawet nie odpowiedzieli, że nie chcą. Jeden Kamsoft odpisał, że
    niestety nie...

    Byłem u jednego oszołoma z gliwickiej firmy, który przez 2 godziny(!)
    trzymał mnie w swoim gabinecie, nawijał jak dziki o swoim ,,genialnym
    produkcie'' (sklepiku internetowym), który ma zagrozić Wirtualnej
    Polsce, gdzie wg niego pracują same oszołomy, a on jest genialny. Na
    koniec powiedział mi, że może mnie zatrudnić, ale nie może mi
    zapłacić... I że mam robić za darmo. A jak się wdrożę, to będę mógł
    szukać mu klientów na ten jego sklepik i wtedy mi zapłaci
    prowizyjnie...

    Kolega ostatnio dostał propozycję pracy za 1000zł brutto w
    miejscowości odległej o 20km, z koniecznością wyjazdów własnym autem
    do klientów, dyspozycyjności i pracy więcej niż 8 godzin...

    Moja żona z wykształceniem wyższym ekonomicznym szuka pracy już od
    wielu lat. Pracowała w kilku biurach rachunkowych i tego typu
    instytucjach, ale niestety spadająca koniunktura sprawiła, że biura
    się zwijają...

    Znajoma pracuje w SKOKu i mówi, że mają około 600 zgłoszeń chętnych o
    pracę!

    >chcialem zatrudnic trzech przedstawicieli
    >placa prowizyjna -

    Ano właśnie -- to jedyna praca ostatnio....

    AAAAAAAAAAAAAAA Oriflame... 0-601-123-123
    AAAAAAAAAAAAA ubezpieczenia... 0-601-456-456

    tak wyglądają ogłoszenia w Gazecie Wybiórczej... Piramidki,
    akwizycja...

    >do wyboru co miesiac lub co dwa
    >tygodnie
    >robota ciezka i branza tez - o tym informowalem gosci
    >wyraznie zaznaczylem ze tylko prowizja i zero PENSJI podstawowej
    >dogadalem sie z trzema gosciami
    >pdopisalismy umowy o wspolpracy
    >i na tym sie skonczylo bo kazdy odwiedzil po dwoch - trzech klientow
    >i stwierdzili ze jest ciezko wiec sobie oduscili...
    >wychodzi na to ze mlodzi maja wszystko w dupie...

    Tak jest, bo wam ,,biznesmenom'' się wydaje, że ludzie będą wam za
    darmo klientów szukali... Nędzne pieniądze, zero możliwości... Dziwisz
    się, że sobie odpuścili, jak się okazało, że są większe koszty niż
    zarobek?

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)