PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-26 19:19:27
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 May 2002 11:18:55 +0200,
    =?ISO-8859-2?Q?=22Tomasz_T=2E_=AFuchniewicz=22?=
    <t...@m...to> wrote:

    [ciach...]
    >Wiem, to napewno nie dotyczy wszystkich. Cały czas wierzę, że są poważni
    >ludzie którzy chcą pracować a nie być bezrobotnymi.
    [ciach...]

    Bylem u rodziny na tzw. scianie wschodniej na wsi - wiecie co oni na
    to?
    1. Ludzie w miastach nie wiedza co to bezrobocie.
    2. Nie martw sie czy ci zaplaca ciesz sie ze masz robote.
    Takie dictum uslyszalem od nich, prostych ludzi.

    Nastepnym razem nie gadaj z koordynatorami ale z ich szefami albo z
    ich szefem i najlepiej go opier. szefowie bardzo tego nie lubia
    dlatego szybko w takim razie robia porzadek.

    Pzdr
    Limfo