PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-26 17:02:35
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: "Yach Kowalski" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano właśnie -- to jedyna praca ostatnio....
    jak juz pisalem mi tez nikt pensji nie placi
    a wczesniej jak placilem gosciowi pensje
    to ten sobie zlewke zrobil !!!

    > AAAAAAAAAAAAAAA Oriflame... 0-601-123-123
    > AAAAAAAAAAAAA ubezpieczenia... 0-601-456-456
    >
    > tak wyglądają ogłoszenia w Gazecie Wybiórczej... Piramidki,
    > akwizycja...
    >

    > Tak jest, bo wam ,,biznesmenom'' się wydaje, że ludzie będą wam za
    > darmo klientów szukali... Nędzne pieniądze, zero możliwości... Dziwisz
    > się, że sobie odpuścili, jak się okazało, że są większe koszty niż
    > zarobek?
    >
    > --
    a jakbym ci powiedzial ze minimalna prowizja to 1000 PLN netto dla
    przedstawiciela to co ty na to ?
    po za tym to nie ubezpieczenia ani ORIFLAME
    tylko sprzedaz maszyn do produkcji stolarki budowlanej...

    pozdrawiam