PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
  • Data: 2002-05-26 19:00:42
    Temat: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja napisze swoje!!!

    Po pierwsze to gowno prawda ze mozna sie rozwijac zawodowo dlaczego?
    Bo u prywatnego sie nie dorobi czlowiek a nawet jesli to musi niezle zapi...
    od rana do switu. Natomiast polityka duzych? proste! dwa lata potem won!!
    Przez ten okres intensywne awanse, dawanie nadziei na dalsze, a potem jak
    oczekiwania pracownika rosna mowi sie dowidzenia (PizzaHUT, KFC,
    praca przedstawiciela..... itd.). Czysta, nowoczesna socjologia :)).
    Ciekawa sprawa jest tez z godzinami pracy. Jedna znajoma byla na STAZU
    w duzej firmie, zajmowala sie kontrola jakosci. Czas pracy 7 - 15, ale jak
    wychodzila o 17.30 to sie na nia szef gapil jakby firme okradala. Efekt? Pol
    roku stazu i won!!

    Po drugie. Gowno prawda, ze jak sie obnizy podatki przedsiebiorcom to bedzie
    wieksze zatrudnienie. Sposob myslenia:
    Skoro firma dziala mi z 20 pracownikami i mam dochody X to po obnizeniu
    podatkow po ch... mam zatrudniac jeszcze 5 pracownikow skoro moge miec
    dochody Y. - okolo 80% przedsiebiorcow

    Po trzecie. Mam na ukonczeniu dwa dyplomy (1. obrona ; 2 - jeden rok),
    trzy jezyki. Wyjezdzam na staz na zachodnia (jedna z najlepszych) uczelnie
    europejska. Zdobede tam kolejny dyplom, tym razem UE i co? i G. Wielkie G.

    Jedno wiem na pewno. Podczas pobytu 85% czasu zajmie mi szukanie roboty
    Bo pomimo ze jestem Polakiem i czuje sie patriota to nie moge sie doczekac
    jak dam nura z tego kraju gdzie jest zle i wcale nie zapowiada sie na
    lepsze.
    Jestem czestochowianinem i zal mi kumpla, ktory wydrukowal u mnie 93 CV
    i listow motywacyjnych i tylko ok 3% firm mu odpowiedzialo (negatywnie).

    Pozdrawiam desperatow. Powodzenia

    PS i jeszcze jedno:
    Z N A J O M O S C I - jak sie je ma to mozna byc po zawodowce i miec
    za podwladnych ludzi z wyzszym wyksztalceniem.