PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-26 20:00:44
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-05-26 21:50, Użytkownik No Name napisał:

    > Młotek jest tańszy od obrabiarki numerycznej. Pracownik z wyższym -
    > nawet jeżeli nie nabył wielu umiejętności, to przynajmniej ma lepszy
    > procesor - to, czego się od niego wymaga, zrobi szybciej i lepiej niż
    > misio z małym rozumkiem. Tyle tylko, że ten procesorek, na kształt
    > oprogramowania do SETI - robi coś w tle - analizuje, czy go nie ruchają
    > - jak ruchają, to zapala się czerwona lampka. Misiek bez wyższego ma
    > zwykle przepaloną żarówkę w tej lampce, dlatego dłużej wydaje mu się, że
    > jest fajno.

    "Misio z małym rozumkiem" to wg ciebie kto?
    Bo odnoszę wrażenie że to ci wszyscy co nie mają wyższego...

    Ale niestety nie mogę się z tobą zgodzić. Widziałem w firmie w której
    pracuję, porównywanie wyników pracy ludzi po średniej/pomaturalnej z
    wynikami ludzi po wyższym. Było trzech z wyższym, trzech ze średnim.
    W efekcie jeden z wyższym wypadł po 3 miesiącach; drugi po 9 miesiącach.
    Jeden pracuje do dziś. Ze średnim jeden wyleciał po 3 miesiącach ale
    dwóch pracuje z czego jeden awansował już dwa razy w przeciwieństwie do
    swego kolegi z wyższym. Drugi ze średnim zmienił dział i nie wiem co robi.

    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<
    ---Biblia Szatana---