PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 141. Data: 2008-01-21 14:48:14
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > ON ma PROBLEM, czy TY ewentualnie NIE MASZ pracy?

    ale to wszystko zalezy od konkretnej sytuacji.
    jesli masz dobra prace, ale chcesz ja zmienic bo moze trafi sie cos lepszego
    to moze nie masz ochoty pracowac u kogos kto ma np problem z pdf. bo pozniej
    wyjdzie ze w firmie jest problem z innymi elementarnymi rzeczami i zamiast
    sie skupiac na pracy to bawisz sie w zbedne przewalanie papierow czy plikow.
    mialem taki przyklad gdzie osoba po 3 mies okresu probnego zrezygnowala bo
    stwierdzila ze musi wykonywac mnostwo zbednej pracy ktora powinien za nia
    wykonywac program. poprostu za duzo czasu zamiast poswiecac na prace,
    poswiecala na obrobke pewnych dokumentow.
    w poprzedniej pracy mieli to o wiele lepiej zautomatyzowane i mogli sie
    skupiac na pracy "wlasciwej"

    to jest przyklad oczywiscie, ale rozni ludzie zmieniaja z roznych powodow
    prace.
    niektorzy szukaja czegokolwiek byle sie zaczepic i wtedy nie beda zwracac
    uwagi na takie detale, a inni juz sa na tym etapie ze bardziej wybrednie
    podchodza do swojej kariery i nie pojda byle gdzie.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 142. Data: 2008-01-21 14:54:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> wrote:

    > Na szczęście jest tyle pracy na rynku że można wybrać oferte pasującą
    > każdemu.

    Tak więc pisałem: nie wszyscy są informatykami (dodam: i specjalistami)
    i nie wszyscy mogą sobie przebierać i kaprysić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 143. Data: 2008-01-21 14:56:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Piotrek <...@...ru> wrote:

    [...]

> [...]
    > sie skupiac na pracy to bawisz sie w zbedne przewalanie papierow czy plikow.

    A to jest jakaś bardziej prawidłowa korelacja między 'przyjmujemy PDF',
    a 'nie mamy pierdolnika w dokumentacji firmowej'? Nie wiedziałem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 144. Data: 2008-01-21 16:47:04
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 13:38:08 +0100, Any User napisał(a):

    > A co za tym idzie, w przypadku podesłania jej dokumentu Worda, jest go w
    > stanie przerobić i skomentować, po prostu dopisując tekst pomiędzy
    > linijki tego, co napisał autor, natomiast w przypadku PDF, może go co
    > najwyżej wydrukować i dopisać sobie coś długopisem.

    od wersji 7. AR umozliwia dodawanie komentarzy do dokumentu.

  • 145. Data: 2008-01-21 16:48:31
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A to jest jakaś bardziej prawidłowa korelacja między 'przyjmujemy PDF',
    > a 'nie mamy pierdolnika w dokumentacji firmowej'? Nie wiedziałem. :)

    sadzac po tonie twoich wypowiedzi wielu rzeczy jeszcze nie wiesz.
    albo dyskutujesz na powaznie i konkretnie albo bawisz sie w blazenade jak
    dotychczas.

    szkoda mojego czasu na takie gadki bez ladu skladu.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 146. Data: 2008-01-21 17:00:20
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > od wersji 7. AR umozliwia dodawanie komentarzy do dokumentu.

    O, to się zdziwiłem. Naprawdę.

    Ale faktem jest, że ja, będąc z zawodu informatykiem-kierownikiem, tego
    nie wiedziałem. Więc przypuszczam, że tym bardziej nie będzie wiedziała
    o tym przykładowa sekretarka.

    Word umożliwia natomiast edycję przysłanego CV od wielu, wielu lat - i o
    tym przeciętna sekretarka doskonale wie, to obsługę Worda miała na
    kursie dla sekretarek, w szkole średniej i/lub wyższej itd. Taka jest
    właśnie przewaga produktu Microsoftu (nawet płatnego - klienci przecież
    zapłacą!) nad dowolnym produktem konkurencji. Worda po prostu każdy zna
    - nawet jeśli osobiście nie używa, to na 100% się kiedyś zetknął i wie,
    o co w nim chodzi.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 147. Data: 2008-01-21 17:45:19
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-21 13:59 [Any User] napisał(a):

    > Ale być może to też kwestia profilu samej firmy. Firmy handlowe z reguły
    > jadą na Microsoft Office. Po prostu.

    Skostniałe firmy handlowe, zapomniałeś dodać :-)
    Mój klient przeprowadza właśnie rekrutację na stanowisko "asystentka
    zarządu" (taka sekretarka z większym zakresem obowiązków). Aplikacji w
    .doc przyszło sztuk 0. Wszystkie, co do jednej były w pedeefach. Ostatni
    raz office wykorzystywane globalnie jako podstawowy pakiet biurowy w
    firmie handlowej widziałem pod koniec dobrych lat temu parę. Biorąc pod
    uwagę fakt, że jako wdrożeniowiec miałem okazję co roku poznawać
    kilkadziesiąt nowych podmiotów gospodarczych to jakby przeczy Twojej
    tezie wielkiej popularności office-a w firmach. Office stał się zbędny
    przy darmowej alternatywie dorównującej mu funkcjonalnością. Dokumenty
    można pisać w darmowym edytorze i wysyłać w pdf. Każdy to przeczyta. Do
    robienia analiz i wykresów Excela nie używa się od lat. Są
    specjalizowane moduły analityczne i systemy raportowania wpinane
    bezpośrednio w bazę danych tak że operator podaje tylko wymagane
    parametry (np zakres dat) i dostaje on-line bieżącą informację bez
    potrzeby przenoszenia i obrabiania czegokolwiek. Nie sądź, że skoro
    Twoja firma stanęła w rozwoju informatycznym to inne też tak mają.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 148. Data: 2008-01-21 18:02:21
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Piotrek pisze:

> [...]
    > dotychczas.

    > szkoda mojego czasu na takie gadki bez ladu skladu.

    No to bądźmy poważni: jeśli zadzwoni do ciebie rekruter pracujący dla
    firmy X, notowanej na giełdzie, etc., przedstawi Ci dobrą ofertę itp.,
    a na koniec poprosi o to, żebyś przesłał mu CV w formacie Worda, to co
    zrobisz?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Don't crush that dwarf, hand me the pliers.

  • 149. Data: 2008-01-21 18:09:27
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2008-01-21 13:31, Any User pisze:

    > A jeśli nawet w firmie jest pełny Acrobat, to na ilu stanowiskach? A na
    > ilu Office?

    Świetny argument. Nie chciałbym pracować w przedsiębiorstwie które nie
    zapewnia odpowiednich narzędzi do pracy. Pewnie później chcieliby żebym
    z domu przynosił albo "z neta sobie ściągnął". Żenada.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 150. Data: 2008-01-21 18:26:00
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:02:21 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

> [...]
    > firmy X, notowanej na giełdzie, etc., przedstawi Ci dobrą ofertę itp.,
    > a na koniec poprosi o to, żebyś przesłał mu CV w formacie Worda, to co

    Powiem że przyśle w pdf-ie, skoro już się fatyguje dzwonić do mnie po CV
    to tym bardziej znajdzie sobie Acrobata.

    --
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*