PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 191. Data: 2008-02-09 23:09:18
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach .
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > On 9 Feb 2008 04:14:10 +0100, "pampalini"
    > <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakoś ta firma ciągnie dalej. Być może dlatego, że najlepsi
    > specjaliści nie wysyłają aplikacji w dziwnych formatach.
    i zakładam ze ma porównywalne zyski do odpowiedników zagranicznych a pracujący
    tam ludzie ( nie tylko spece ale i sprzątaczki) zarabiają tyle samo albo i
    więcej niż w Unii.
    Osobiscie jestem za wysylaniem wszelakich dokumentów w pdf bo to w sumie format
    urzędowy i uniwersalny ,do tego dosc bezpieczny i wygląda wszedzie tak samo.
    Smiac mi sie jednak chce jak slysze o rekrutacji na podstawie formatu cv.
    btw.
    Czy jesli wysle im w brudnej reklamówce milion dolarów to wywalą ją do kosza?

  • 192. Data: 2008-02-10 18:12:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 10 Feb 2008 00:09:18 +0100, "pampalini"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >i zakładam ze ma porównywalne zyski do odpowiedników zagranicznych a pracujący
    >tam ludzie ( nie tylko spece ale i sprzątaczki) zarabiają tyle samo albo i
    >więcej niż w Unii.

    Jest międzynarodowym holdingiem.

    >Smiac mi sie jednak chce jak slysze o rekrutacji na podstawie formatu cv.

    Nie na podstawie. Tylko odrzucanie na podstawie nie tyle formatu, co
    oblania pierwszego testu.

    >Czy jesli wysle im w brudnej reklamówce milion dolarów to wywalą ją do kosza?
    Nie, wezwą policję.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 193. Data: 2009-05-14 16:43:59
    Temat: Re: [OT] Błędy_w_aplikacjach.
    Od: "seeker123" <m_x_r@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Wracając do głównego tematu:

    Od dłuższego czasu wysyłam CV
    i brak jakichkolwiek odpowiedzi.
    Znajomi z tej samej branży (nawet umiejący mniej)
    nie mieli żadnych problemów ze znalezieniem zatrudnienia.
    Czytałem Wasze wypowiedzi i nie popełniałem tego typu błędów.
    Tylko raz wysłałem CV do pewnej firmy a 2 dni później znacznie
    polepszone - dałem do sprawdzenia znajomemu, który określił
    jakie błędy popełniłem. Aktualnie wysyłam \'nowe\', ale efekt ten sam.
    Może ktoś mi powiedzieć jakimi wstępnymi kryteriami kierują się
    rekruterzy, czy po prostu moja aplikacja \"spada ze stołu\" w co jest
    mi trudno uwierzyć

  • 194. Data: 2009-05-14 18:26:44
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 14 Maj, 18:43, "seeker123" <m_x_r@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
> [...]
    > Może ktoś mi powiedzieć jakimi wstępnymi kryteriami kierują się
    > rekruterzy, czy po prostu moja aplikacja \"spada ze stołu\" w co jest

    Wrozka ma wolne.

    Jesli chcesz opinii - daj linka do swojego zanonimizowanego cv, a na
    pewno pare osob je przejrzy i zglosi swoje uwagi.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 195. Data: 2009-05-15 05:45:29
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    seeker123 wrote:
    > Wracając do głównego tematu:
    >
    > Od dłuższego czasu wysyłam CV
    > i brak jakichkolwiek odpowiedzi.
    > Znajomi z tej samej branży (nawet umiejący mniej)
    Widocznie 'umieja' wiecej

  • 196. Data: 2009-05-15 15:43:53
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "seeker123" napisał:
    > Znajomi z tej samej branży (nawet umiejący mniej)
    > nie mieli żadnych problemów ze znalezieniem zatrudnienia.

    widiocznie mają znajomości, koneksjie i umiejom posmarować:O)

    > Może ktoś mi powiedzieć jakimi wstępnymi kryteriami kierują się
    > rekruterzy, czy po prostu moja aplikacja \"spada ze stołu\" w co jest
    > mi trudno uwierzyć

    pierwsze to prawdopodobnie dlatego że większość ogłoszeń pracy to zwykła
    ściema, czyli zbieranie i handel danymi osobowymi i takie tam:O)
    drugie to że prawdopodobnie na ogłaszane stanowisko mają już kandydata
    (znajomości) a ogłoszenie to tylko formalność żeby nikt się nie czepiał:O)